Ennogie — Januar 2023
-
Kommer du til DK når der er GF i ESG? Tænker 2022 ESG stigning gør der liiige kan blive råd til en flybillet hjem

-
Ja de løber nok ind i problemer undervejs. Som jeg forstår er reaktoren dog testet i årevis og resten af udstyret er mig bekendt kendt og allerede i drift rundt omkring. Ja 2022 var et fantastisk år for Ennogie og der er helt sikkert råd til en bedre ferie her til sommer i DK. Min umidlbare plan er 5-6 uger i Juli og August. Til den tid er Ennogie nok over de 40 kr hehe
-
SB du må give lyd når du kommer til sommer, Så kan det være lidt af Ennogie fortjenesten kan betale for lidt godt mad/vin

-
Og hvem ved. Måske vi er forbi kurs 40 på det tidspunkt. Måske vi er under 30 igen. Men til august tror jeg der har været mindst 2 opjusteringer
-
Du høre nærmere TM. Ja det kan være Ennogie er opkøbt inden August. Kan ikke se den store fordel for en evt. opkåber, at vente til kurs 100 i 2024 hvor bullmarked forhåbentligt er tilbage. Det er i bear mear marked der skal købes og bull marked omvendt.
-
Jeg tror ikke Ennogie bliver opkøbt i år. Ennogie skal som minimum vise de runder 3-cifret mio oms i år, og at væksten også i 2024 bliver høj
-
Der kommer hvis en podcast fra Børsen i dag, som bla også kommer til at handle om Ennogie. Så hold øje med det
-
I går i lukke auktionen blev der flaget en blok på 47k stk til salg. Om det er et reelt ønske om at sælge eller blot at sende et signal må tiden vise. Blokke af den størrelse tænker jeg er svært at handle igennem uden der i forvejen er en aftale med en køber. Sådan en transaktion var jeg selv med til sidste år, hvor jeg stod som køberen
-
Hvis det er en reel sælger der ønsker at komme af med dem på kort tid, og der ikke er en aftale på forhånd. Så bliver aktien presset
-
Fin podcast. Stille roligt og sagligt fra Kim Mikkelsen. Havde frygtet et fokus på spekulant siden. Den var der ikke. Lars Hytting kom lidt hovedkuls igang med snak om stor konkurrence, men kom vist på bedre tanker. Konkurrenter er velkomne, idet de kan hjælpe med at åbne et mega marked op. MEN de er altså nogle år bagefter, på alle måder.
-
Er lige ved at lave et kort debat indlæg om det

-
Den er her https://www.proinvestor.com/boards/109433/
-
Ja synes også det var en god podcast. Det gjorde han godt. Med nogle lidt anderledes vinkler end hvad hvis det havde været CEO der præsenterede.
-
Og ja et par interessante måder at trækker nogle paralleller
til andre virksomheder -
sol/soltage
megatrend -
Ja - kunne iøvrigt godt tænke mig at se nærmere på montagen af såvel Ennogie som solartag's tage - og flere. Se lidt på holdbarhed, vejr og vind forhold, herunder ikke mindst regn. Ennogie vinder klart på æstetik/design. Umiddelbart også på montage, selv om Solartag ser ud til at være enklere, men mere sårbart. Kunne være rart med en gang "god byggeskik" gennemgang. Omkostning og usikkerhed kunne være hurdlerne, før den store udbredelse. E
nnogie ligner vinderen. -
Darvin smid lige den der over i debatindlægget, så svare jeg der. Debatten er bedre til at fastholde en række informationer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Og sammenligningen med elbilmarkedet og dets størrelse kunne jeg godt lide. Mindre kan gøre det.