Ennogie — November 2022
-
Det er den højeste værdi der er handlet i Ennogies tid på Børsen. Forhåbentlig bliver det overgået mange gange i løbet af 2023
-
Jeg ved ikke hvem der gemmer sig bag USB andet end det er en ny investor der har købt for ca 4 mio på få minutter i formiddags. Det vil nok være et ret godt bud på det er en udenlandsk dansker. Så længe der kun er dansk IR, så tror jeg ikke der kommer nye internationale investorer ind der ikke har skandinavisk blod i årene.
-
Nu ikke fordi jeg advokere for IR nu skal være både dansk og Engelsk. Det skal nok komme Down the Road.
-
I første omgang handler det om en mere proaktiv IR. Det alene tror jeg vil kan trække mange nye investorer. Så mulige investore selv kan læse/lytte sig til casen. Tag/BIPV marked. Hvad der gør Ennogie unik og hvilke muligheder der er derude
-
Når vi først begynder at få den fortælling, så skal interessen nok øges endnu mere
-
Det er jeg nu også ret sikker på det er. På en eller anden måde. Jeg ved stadig ikke hvem køber er, men nej i en aktie som Ennogie kan man ikke handle den slags uden der af nogle er blevet koordineret et eller andet.
-
I foråret var jeg selv part i en større handel. Der blev hele blokken dog handlet i et hug. Det i dag er sket mere åbent over børsen. Hvor andre i princippet også kunne have købt/fået nogle af dem
-
Når en aktie er steget meget som Ennogie, så vil der altid være nogle der vil tage profit. Jeg glædes dog ved der er en der ønskede at købe for 4 mio. Mig bekendt den største handel der har været i aktien siden børsnoteringen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
12 mdr target p.t 35kr