Ennogie — Oktober 2022
-
Ude på det store internet kan man finde lidt forskellige informationer, der indikerer det går ganske fint for Ennogie. Det regner jeg med at kunne opsummere i et indlæg der nok kommer ud i morgen
-
I mellemtiden kan man læse lidt om fremtiden her. (se dato for artiklen
) https://www.byggematerialer.dk/kan-stigende-priser-pa-strom-og-varme-daekkes-af-et-nyt-tag-242027/nyhed.html -
Lad solcelletaget betale for tagudskiftningen i den almene sektor | Byggematerialer.dk
Spar mange penge i løbet af tagets levetid med en investering i et solcelletag
Byggematerialer.dk (www.byggematerialer.dk)
-
Nederst på det første link kan man se en opdatering af deres grafik hvor der nu står 350 leverede tage
-
De løber til 31/12-23. Der er ikke meldt noget ud om hvornår Ennogie åbner for konverteringen. Men mon ikke der kommer et par vinduer mere. Den sidste vil jeg tro kommer dec 23. Mange, inkl jeg selv, ser jo ikke den store grund til at udnytte før til sidst. Dem der er langsigtet. Hvis jeg konvertere før, så bliver det fordi bestyrelsen har hevet ledelsens fødder op af den jyske muld, og de vil turbocharge væksten
-
Det sidste halve år er der en stribe relaterede selskaber der har hentet +15 mio euro.
-
Hvis Ennogie fik 50-75 mio mere som direkte kastes ud i skalering på den store klinge, så vil de allerede i 2024 kunne omsætte for et pænt 3- cifret mio beløb
-
Husk på at Ennogie kun lige præcis har dyppet tæerne i det tyske markedspool.
-
Der er et 20x potentiale dernede. Det kræver også et 4-5x budget for dem dernede. Marketing, sælgere og backoffice
-
1komma5 blev stiftet i starten af 21. De har allerede rundet 1 mia euro mcap….. på MadMax turbovækst
-
Pensionisten, lige en Update mere. Der er ikke 12 mio stk udestående warrants/aktier. Der er 12,3 mio dkk mere i likviditet til ESG når de konverteres til aktier inden udgangen af 2023.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind