Zealand Pharma — Marts 2026
-
Zealand Pharma-partner trykkes oven på skuffende vægttabsdata https://proinvestor.com/investornyt/1418498/zealand-pharma-partner-trykkes-oven-pa-skuffende-vaegttabsdata
-
Zealand-topchef om nye data: “Vi er sindssygt begejstrede” Kan nogen forklare hvorfor han er begejstret og markedet ikke er. Det sidste kan jeg måske forstå når forventning var 15 og det blev 10%. Hvordan fungerer de %'er i forhold til LLY og Novos over 20%..
-
Målet her er et blidt vægttab, siger Manu Chakravarthy (fra Roche). Tror at markedet undervurderer behovet for et stille og roligt vægttab, hvor både huden og hovedet kan nå at følge med. Vil personer med behov for blot 10 kg vægttab ikke foretrække et middel uden bivirkninger? Og for de svært overvægtige må der være et stort marked for produktet, når det ønskede vægttab er opnået - altså til vedligehold.
-
Spørgsmål til Q&A er meget velkommen.
-
Zealand Pharmas skuffende vægttabsdata koster 9 mia. kr. målt på markedsværdien https://proinvestor.com/investornyt/1418570/zealand-pharmas-skuffende-vaegttabsdata-koster-9-mia-kr-malt-pa-markedsvaerdien
-
Kan godt forstå at du har købt exitnu. Kursfaldet er vildt overdrevet, menkan godt holde en tid. Det er akkurat som Genmab, hvor kursen også er fuldkommen ude af trit med facts. Tænker de størreinvestorer søger mod nye græsgange, indtil vi nærmer os klarhed. Kan være døde penge en tid, men man skal ikke afskrive en fornuftigt vidensbaseret stigning snart.ligesom Genmab
-
Tak i har bestemt været savnet
Ja, jeg har faktisk en Excel-note om, at jeg solgte alt omkring kurs 442 den 29-08-2024. Jeg har mødt Britt M. J. et par gange hos Plesner (godt indtryk), og siden hen har jeg været lidt trist over at se kursen spike over kurs 900 - særligt som langsigtet investor (den gang), der også oplevede turen omkring bunden, da alt så sort ud. -
Velkommen tilbage exitnu. Lad os håbe, det er bunden, du har købt ind på i denne omgang, så vi kan se fremad her fra. Denne dag glemmer jeg ikke foreløbig. Det er endnu engang bekræftet, hvor irrationelt, markedet kan være, og hvor meget analytikere og kursmål bare løber bagefter kursen. Det er generelt en svær tid at være aktieinvestor i, synes jeg.
-
@koden 6/3 13:40 ifht. den lavere vægttabsprocent, er der vigtigt at nævne det som Adam siger, netop at ikke alle ønsker et vægttab på 25%, hvor langt de fleste søger et mindre vægttab. Men for dem der ønsker et større vægttab, er de ved at udvikle en kombinations behandling mellem Petrelintid og CT-388
-
Desuden er det også vigtigt at være opmærksom på, at det tyder på at et vægttab på petrelintid er bedre til at bevare muskelmasse. Ved et klassisk vægttab, taber du ofte 2/3 fedt og 1/3 muskelmasse, Men da man kun ønsker at tabe fedtmasse, og ønsker at bevare muskelmassen. Kan et 10% vægttab baseret på tab udelukkende af fedt være både tilsvarende og sundere og end et 15 % vægttab, hvor man både taber fedtmasse og muskelmasse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind