Zealand Pharma — Juli 2025
-
As of 17 July 2025, Van Herk Investments B.V. (Dutch registration no. 59055057) holds nominally 7,135,191 shares (each share carrying one vote) in Zealand Pharma A/S, corresponding to 10.001% of the total share capital and 10.001% of the total voting rights in Zealand Pharma A/S.
-
Zealand Pharmas ejerstruktur: på top 10-listen med Van Herk Investments B.V. på 1. pladsen med ca. 10% er det kun Pictet Asset Management Limited på 7. pladsen, som har købt pænt op med en stigning på plus 276%. BlackRock på 10. pladsen har en ejerandel på 2,49%.
-
Fase 3-programmet for survodutide (via Boehringer Ingelheim) bør vurderes som den største kursdriver her i 2H.
-
Haha, at hive præcis 10.001% ud af ærmet? Det skriger jo af Excel-nørd-akurathed – næsten lidt for fancy, som om du sidder og scroller decimalerne i slow-motion for at imponere!
"Ja, det er ikke bare 10%, det er 10.001% – because precision is my middle name!" 
-
Mest shortede aktie i Danmark med 8.49% - Desværre haft helt ret:(
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1341902/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Godmorgen

-
Short nu 8.05% mens aktien stiger - keep it UP:)
-
Jeg har købt zeal i dag. Den har fået for mange prygl den seneste tid. Sell the news på aftalen med Abbvie. De helt store kurstriggers med den aftale er nu i hus.
-
De afholder en CMD her i 2. halvår. Min investering er til dels fordi jeg tror kursen kommer til at stige på den præsentation.
-
tak @troldmanden
-
ZEALAND PHARMA/WELLS FARGO: DÆKNING INDLEDES MED "OVERVÆGT"
-
target 650
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind