Zealand Pharma — Juni 2024
-
Tillykke med ny ATH
-
FANtastisk!
-
Så I røgen

-
Der lukkes nok nogle shorts.

-
Ryger ikke mere, men er lige ved at begynde igen:)
-
ZP fortager en rettet emission på $900 mio/6,25 mia dkk
-
Ret heldigt det lige sker på en dag kursen stiger 10%. Spørgsmålet er så hvor meget den tynger kursen de kommende dage
-
De lukker den nok inden børsen åbner i morgen. Kurs omkring 875 gætter jeg på
-
Når der er mulighed for at hente penge og man stadig brænder penge. Så skal man udnytte muligheden.
-
Men noget af et signal at sende til dem der er interesseret i amylin.
-
Zealand efter tre rekorder på stribe: Indleder salg af nye aktier for over 6 mia. kr https://proinvestor.com/investornyt/1177424/zealand-efter-tre-rekorder-pa-stribe-indleder-salg-af-nye-aktier-for-over-6-mia-kr
-
Jeg synes, det er et progressivt og stærkt træk. De udnytter i den grad momentum, og jeg er overbevist om, at det bliver en ganske høj kurs, de nye aktier bliver udbudt til. Det kan lyde lidt paradoksalt, når et selskab er ude at hente penge hos investorerne, men jeg synes faktisk Zealand viser muskler her. De ved, de har noget, som mange gerne vil have fingrene i, og det stiller dem stærkt.
-
Zealand Pharma announces upsizing of previously announced equity offering from approximately USD 900 million / DKK 6.257 billion to USD 1 billion / DKK 7 billion.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind