Zealand Pharma — Januar 2024
-
Så kommer der nok snart en salgsanbefaling fra en analytiker
Når/hvis den kommer, så kender vi sælgeren
Man kender efterhånden rumlen 
-
efter op 11 dage i træk går 2% ned nok an:)
-
Enig, Svingtraderen…..sundt
med lidt gevinsthjemtagning.
-
præcis
-
“Hånden” kom igen
Denne gang ved 428…og nu tilbage over 440….men der kan åbenbart laves lidt penge på sving igen 
-
jeg hænger bare på og lader
de andre betale for karussel tur:) -
Jeg duer ikke til svingtrading
Er altid lige ude når den gode nyhed kommer
Så hellere blive liggende og tage udsvingene med, så længe trenden er op. -
enig - i den er det for mig det store "sving" og ikke day trading - eller havde jeg været ude for længst...
-
Zealand Pharma får sit klart højeste kursmål af SEB
Zealand Pharma har fået løftet sit kursmål hos SEB til 565 kr. fra 402 kr., viser data fra Bloomberg. Anbefalingen er uændret "køb".SEB's kursmål er det klart højeste blandt de analytikere, der har meldt deres anbefalinger og kursmål til Bloomberg. Frem til fredag har Jefferies ligget højest med et kursmål på 485 kr.
Zealand har flere lægemiddelkandidater mod svær overvægt under udvikling og har mærket massiv investorinteresse i den senere t
-
Den kom igår aftes på Nordea:…..
ZEALAND PHARMA/SEB: KURSMÅL HÆVES TIL 565 KR. FRA 402 KR. -
Godmorgen

-
Zealand Pharma major shareholder announcement: J O Hambro Capital Management ..https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/7d9ec3b3-7dbf-43ba-9272-812b34d565b7
-
God morgen
Så er det vist også på tide, at jeg opdaterer mit kursmål ----- For et par uger siden skrev jeg at vi vil nå Jefferies kursmål på 485 kr. hvis vi får gode data på NASH fra BI og gode 16 ugers data på Petrelintide. Det kursmål er vi ved at nærmere os nu helt uden de nyheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind