Zealand Pharma — Januar 2024
-
Tirsdagens danske avisuddrag med biotek, fødevarer og Vestas https://www.proinvestor.com/investornyt/1097870/tirsdagens-danske-avisuddrag-med-biotek-fodevarer-og-vestas
-
Gid morgen og Godt Nytår til alle
-
!jeg vil også gerne sige tak for alle de fine tilbakemeldinger jeg har fået på mit debat-indlæg om ZP og risiko.
Det sætter jeg pris på. -
Zealand Pharma to participate in the Goldman Sachs Healthcare C-Suite Unscripted Conference on January 4th
-
A live audio webcast of the fireside chat will be available at https://event.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1650686&tp_key=cc3f20aa04&tp_special=8 and accessible through the company's website at www.zealandpharma.com/events-cal where a recording of the webcast will also be archived after the event.
-
Mornings i 2024
-
Der er vist gået gevinsthjemtagning i Zeal
Fra ATH i 386 til 362….Det har vi set nogle gange, og hver gang er den kommet ret hurtigt tilbage …spændende om den også gør det denne gang 
-
ZEALAND SÆNKET AF GOLDMAN SACHS
Blandt de faldende C25-aktier gjorde Zealand Pharma sig mest bemærket med et minus på 4,7 pct. til 355,60 kr - dog efter en særdeles god periode, som foreløbigt kulminerede med en lukkerekord torsdag inden nytår.
Ifølge mediet The Fly har Goldman Sachs skåret sin anbefaling af Zealand til "køb" fra den endnu stærkere anbefaling "conviction buy".
-
Zealand Pharma får sat kursmålet op af finanshuset Jefferies med næsten 13 pct.
3.1.2024 06.37 • MarketWire •Et af de nyeste medlemmer af det danske eliteindeks, Zealand Pharma, har fået sat kursmålet op med næsten 13 pct. af finanshuset Jefferies.
Det lyder nu på 485 kr. mod før 430 kr. Anbefalingen "køb" gentages,Zealand Pharma, der var en af de bedst præsterende aktier i eliteindekset i 2023, faldt på årets første handelsdag tirsdag med 4,7 pct. til 355,60
-
Og godmorgen

-
Zealand Pharma får sat kursmålet op af finanshuset Jefferies med næsten 13 pct https://www.proinvestor.com/investornyt/1098356/zealand-pharma-far-sat-kursmalet-op-af-finanshuset-jefferies-med-naesten-13-pct
-
Kursmålet fra finanshuset Jefferies indikerer et potentiale på 36% i Zealand Pharma.

-
God morgen og vi siger tak Jeff:)
-
Det er så åbenbart ikke nok i det her marked, hvor der bliver taget gevinster over næsten hele linjen
Nervøsiteten har desværre
fået overtaget igen.
-
Det går da godt ned ad bakke....trods dette.
-
Tja, ingen nyheder der gør at den skal ned trods hævet kursmål….bare et SURT marked og nogen mener det er tid til gevinsthjemtagning…..men disse rutscheture har vi jo set før. Lad os håbe der snart falder ro på igen

-
Havde da håbet at Novo og Eli Lilly kunne trække den med op.
-
Har reduceret lidt idag, og genplaceret i grønne aktier. Jeg har længe ligget tungt i medico - det er jeg ved at råde bod på, når muligheden ser fornuftig ud. Men beholder min oprindelige investering i ZL.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind