Zealand Pharma — November 2023
-
Eliot det store 4000 patienters studie tyder vel på noget medio 2027. Altså mulig godkendelse. Studiet ventes færdigt april 26. Så typisk omkring 6-9 mdr til at få det hele gennemanalyseret og udfærdiget
ansøgningen. Og derefter 10 mdr til FDA -
Zealand Pharma Taps Centerview to Explore Partnership Deals
Adam Steensberg har selv afvist ...
-
Ca halvandet år tidligere kan CagriSema opnå godkendelse hvis og så fremt.... Og så de 2 LLY stoffer Retatrutide og Orforglipron mellem CagriSema og Survodutide
-
Særligt Orforglipron finder jeg spændende da den er oral. Så den går op mod Rybelsus, og den har hidtil vist bedre data i fase 2 end Rybelsus.
-
Det bliver vigtigt at få AOD stoffer på markedet med forskellige mekanismer og måder at tage medicinen på
-
Det Steenberg sagde var vel at han aldrig ville sige noget, hvis det var sådan at de havde hyret Centerview. Jeg har den meget klar opfattelse at Centerview ,arbejdfe på noget og artiklen omtaler jo netop partneraftaler. Det meget kontroversielle blev vel at de også nævnte muligheden for ZP ville blive solgt. https://ugebrev.dk/marketwire/zealand-pharma-afviser-partnerskabsrygter-og-salgsplaner/
-
Og jeg er meget tilfreds, hvis ZP har valgt Centerview til denne opgave. De er en af de absolut bedste investeringsbanker indenfor biotech.
-
I dag ZP stærk mens Novo noget svg - de har oftes traded sammen i bølger - måske ved at ændres
-
Troldmanden - Du har sikkert ret med medio 2027.
-
Det ser ut for mig som om der har været meget lav omsætning i ZP i dag.
-
ja 42k - i gns 220k på hel dag - så enig
-
210k sorry
-
Og nu har der så været reduktion i short fra 4,22 til 4,09. Melding fra i eftermiddag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind