Zealand Pharma — November 2023
-
Det er fase III studie for BI 456906 (survodutide), som jeg har omtalt.
-
Q3 rapporten er 9 November, 2023. Jeg antager derfor ikke at ZP kan oplyse om milepælsbetaling BI før efter Q3 rapportringen.
-
SYNCHRONIZE
-2, som har 600 diabets patienter starter også 2023-11-16. Dette studier forventes at blive afsluttet i Jan 2026. -
Samlet set betyder det at ZP helt sikkert vil få fase III milepælsbetalingen fra BI i Q4 2023.
-
Men det betyder også at der går mere 3 år før end ZP kommer på fedme-markedet.
-
Tak ES og for diverse input
-
ja plejer . men ZP taber monentum lige n og Novo fortsætter - øv
-
tak - god aften
-
Short på Zealand Pharma bare vokser og vokser. Nu er vi på 4,22 % i aggregerede korte nettoposition.
-
YPE - Ja, det tager lang tid med CHI aftalen. Men jeg tænker at ZP hyre ikke Centerview Partners uden at ZP tror at de står med gode værdier og muligheder på hænderne.
-
Eliot det store 4000 patienters studie tyder vel på noget medio 2027. Altså mulig godkendelse. Studiet ventes færdigt april 26. Så typisk omkring 6-9 mdr til at få det hele gennemanalyseret og udfærdiget
ansøgningen. Og derefter 10 mdr til FDA -
Zealand Pharma Taps Centerview to Explore Partnership Deals
Adam Steensberg har selv afvist ...
-
Ca halvandet år tidligere kan CagriSema opnå godkendelse hvis og så fremt.... Og så de 2 LLY stoffer Retatrutide og Orforglipron mellem CagriSema og Survodutide
-
Særligt Orforglipron finder jeg spændende da den er oral. Så den går op mod Rybelsus, og den har hidtil vist bedre data i fase 2 end Rybelsus.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind