Zealand Pharma — November 2023
-
YPE - Ja, det er faktisk ikke usandsynligt
. -
Munchi - Steensberg sagde på Q&A under conference call'et at der burde være tilstrekkelig information til at kunne lave en avtale i Q1 når Part 1 CPI er godkendt og part 2 data+analyse er innsendt. Men han ville ikke love noget her.
-
YPE - godt spottet!
-
Det kan også være at de vil lave en større aftale, hvor en partner tager flere dele af de forskellige projekter og det er med til at trække det hele i langdrag.
-
Det ser ikke ud som om der er særlig meget indtjening på ZEGALOGUE via royalty fra Novo Nordisk.
-
Pensionisten - Ja, du har ret. Der mangler 000
Tak -
Samlet set så syntes jeg regnskabsaflægelsen har været i orden. Men jeg kan ikke lide at disse partner-forhandlinger bliver trukket og trukket, "Den som gemmer til natten, gemmer til katten." Hvis pludslig Ironwood's phase 3 studie kommer med fine resultater så kan ZP stå med et projeket, hvor selskabet har båret alle omkostninger selv men de kan ikke helt få værdien hjem. Lige nu er det ZP som tager hele risikoen men bliver de tilsvarende belønnet ved at vente. Håber at de har godt styr på det.
-
Jeg kan hellere ikke forstå at det tager så lang tid at få indsendt SBS projektet.
-
Det er egentlig hellere ikke stort volumen på en regnskabsdag. Men det er vel et udtryk for at nyhederne har været relativt neutrale.
-
jeg synes ZP har skuffet i dag ift. hvad de har lovet på deres rare diseases. De havde selv lagt op til en partneraftale vedr. CHI i H2 i 2023, men nu er den skudt ud i fremtiden til uvis tid.. SBS have de lovet at opstarte fortrolige partnerforhandlinger i år eller i hvert fald i H2, men det lyder slet ikke som om at de er i gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind