Zealand Pharma — Juni 2023
-
YPE - Du spørger "Der var den ?" og jeg svarer: Nej, det var ikke den. Det er en anden markedsføringstilladelse, som man indsender mere eller mindre som konsulent for Novo Nordisk. Så den anden kommer i tillæg.
-
YPE - Det er ikke nogen fejl. Det går bare litt hurtigt lige nu.
-
Det er nu man skal tænke på Helge's begreb med den "tålmodige investor" og som jeg plejer at sige. "Jeg sidder på hegnet og venter".
-
Den sædvanlige buy on rumors sell on facts….kommer ikke helt bag på mig

-
Ja, men der kommer jo flere nyheder i denne uge, så hvorfor dette hastværk?
-
Den slags udsalg foretages ofte, når man har en rigtig stor beholdning som sælges ud eller reduceres. Vi skal nok også tænke på at d. 30. juni er der mange som afslutter halvår- eller helårsregnskaber. I den forbindelse kan der være behov for "finpudsning" af balancen.
-
Nu skal vi hellere ikke glemme at konkurranterne har også rapporteret studier på ADA og her er kommet nyt på oral GLP-1, som godt kan være en trussel imod potentialet for BI's produkt. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article16146769.ece
-
Per Hansen tidligere i dag: "»Investorerne vil tage godt imod data og sende aktien op. En stigning på 5 pct.,, svarende til ekstra 800 mio. i markedsværdi, vil være "mindre". 10 pct. vil være "en del", svarende til 1,6 mia,« skriver han." Ikke lige i øjet må man sige...
-
Cubinvest2021 - Nu sagde Per Hansen vel ikke om det var lige i dag eller når ugen er omme.
-
Med et minus på 4%, så var det et noget “skævt” gæt han kom med
Men typisk når man mindst venter det. -
@EliotSpitzer: Negativt: "Per Hansen, der er investeringsøkonom hos Nordnet, ser aktien stige med 5-10 pct. mandag."
-
Kilde: Euroinvestor
-
Hvorfor ikke denne:
https://www.proinvestor.com/boards/113462/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind