Zealand Pharma — Juni 2023
-
Ungeee - Tak for info. Og de skal jo så købes tilbage på et tidspunkt.
-
Godformiddag - beklager forsinkelsen - tak for rigitgt gode input
-
Opdatering: Genmab ' Zealand Pharma ' Novo Nordisk. Er vi midt i en sektorrotation? Flere selskaber inden for pharma- og bioteksektoren har taget sig et dyk i aktiekursen på det seneste. Især Zealand Pharma, efter selskabet fremlagde data på bl.a. fedmemedicin i slutningen af sidste uge. Novo Nordisk har også fået nogle stryg, og det samme har Genmab. Hør mere i denne korte video. https://www.proinvestor.com/boards/113589
-
Hvad sker der ned FDA-ansøgningen på Dasiglucagon til medført hyperinsulisme? Hvis de skal overholde egen deadline så skal de have den ind i morgen. Sker der et eller andet strategisk i kulissen eller kommer nyheden i løbet af i morgen?
-
Hvad sker der med .... skulle der stå.
-
Godmorgen

-
God morgen
Ny dag, nye muligheder! -
YPE - Uanset om du er ude eller inde i aktien så kan jeg godt lide at du følger casen til dørs.
-
YPE - Jeg arbejdet engang samme med Anders Hedegaard (som nu er bestyrelseformand hos ALK) og han fortalt mig at når Novo Nordisk indsendte ansøgninger på lægemidler så vurderede de at hver dags forsinkelse på indsendelse af ansøgning kunne kost op til 10 mio per dag. Nu er dette ZPs præparat mindre i værdi men det koster helt sikkert at vente.
-
Ungeee - OK jeg antager det er akkumuleret short du har angivet talet for. Det vil sige at vi ligger endnu højere nu. Men som jeg har sagt før - det gode med shorts er at de skal købes tilbake igen.
-
Jeg har lige taget et hurtigt tjek på analytiker mål opgivet på Yahoo Finance. Her er lavest kursmål 235 og det højest er 340 og gennemsnit er 292. Så samlet set mener analytikerne per i dag at vi skal op herfra.
-
Ja, det er dagens tal, der altså er steget 0,21% point fra i går. Synes iøvrigt også det er underligt at de ikke har sendt ud endnu, men er i tvivl om i hvilken grad man lover noget når man siger "forventer". Tænker om der er en sproglig kode her fx "forventer"=80% sikkerhed. En kode for de indforståede?
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113602
-
Mornings
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind