Zealand Pharma — Juni 2023
-
Der er noget helt andet mistænkeligt ved det Christian Klarskov fortæller i podcasten. Han nævnte også (jeg citirer): Derudover har Zealand 2 andre produkter i en tidlig fase (1), dvs. der går 5-7 år før de kommer på markedet. Der kom data frem på et af dem i går, som viser 5% vægtab på en uge"
-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113385
-
Mornings
-
Den skal åbenbart lige have en “rystetur” hver morgen, men positivt den kommer pænt tilbage igen

-
Så er vi over 3% igen på akkumuleret short. Sidste tal er 3,14%. Men som Buffet siger «Det gode med shorts er at de skal købes tilbake igen.». Jeg er klar over at dette sikkert delvist forårsaget af Quant modeller, hvor mange aktier og mange parameter spiller ind. Men jeg kan ikke få ind i mit lille hoved hvorfor det giver meninge at have 3,14 % short når vi er meget tæt på at krydse all time high. I tilleg ved vi at der kommer et par gode positive nyheder både i dag og inden udgangen af juni.
-
Det er vel netop ideen - sælg på ATH, og køb igen når under.
-
Jeg er ret sikker på at du skal betale et deltaker-
gebyr for at høre præsentationen, Men jeg regner med at der kommer en pressemeddelse ud om tal og evt.,annonsering af fase 3. -
vi må godt nok vente i spænding
-
Data shows nearly 19% weight loss in people with overweight or obesity in Boehringer Ingelheim and Zealand Pharma Phase II trial with survodutide (BI 456906)1
-
Blocked
Short description
(www.zealandpharma.com)
-
Data shows nearly 19% weight loss in people with overweight or obesity in Boehringer Ingelheim and Zealand Pharma Phase II trial with survodutide (BI 456906)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind