Zealand Pharma — Juni 2023
-
Novo-konkurrents mulige fedmemiddel imponerer ikke https://www.proinvestor.com/investornyt/1000825/novo-konkurrents-mulige-fedmemiddel-imponerer-ikke
-
Shortpostioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/113213
-
Mornings
-
Her ES og andre:
Presentation and Q&A with Henriette Wennicke, Chief Financial OfficerGoldman Sachs 44th Annual Global Healthcare Conference
Wednesday, June 14 at 4:40 p.m. PT (Thursday, June 15 at 1:40 a.m. CET)
-
DDB Xer 62k @ 276,3 -
-
Swingtrader - Tak for præciseringen omkring Goldman Sachs præsentationen. Jeg
tager den også på «genudsendelsen»! -
Milito. Fra min aktive tid som trader den gang for længe siden, hvor der ikke var algoritmehandel, højhastighedshandel og anonymitet på børserne, har jeg forsat som pensionist forsat med at iagttage og analysere på handelsmønstre (momentum og tradindrange) baseret på mine noter i lommebogen og dem i maven. Nu er det modsat tidligere kun på meget få udvalgte aktier bla. Zealand Pharma.
-
Jeg er ikke teknisk analytiker. Den slags analyser er tilgængelig fra et utal af kilder. Jeg bruger primært langtids-TA fra Peter Arendt og hans tidligere medarbejder Rida. Han er i dag bankansat, men laver analyser for Proinvestors analyseteam. Herudover er jeg abonnent på Markettimer. Ridas seneste analyse med de historiske modstand- og støtte niveauer finder du her: https://www.proinvestor.com/boards/111078/
-
TA er i høj grad "selvopfyldende profeti". Handelsmønstrene har siden opturen i Zealand Pharma kørt snorelige efter Ridas historiske støtte- og modstandsniveauer. Det har været tydeligt at se, algoritmerne i høj grad har været programmet efter disse.
-
Jeg har lyttet til konferencen fra i går. Som jeg forstår på Adam, så er der potentiale partnere, som har vist stor interesse for SBS. Zealand åbner dog først rigtigt op for partnerforhandlinger, når de åbner op for datasæt, som jeg forstår er ved at være klar. Det tillægger jeg stor værdi, da jeg har ret meget tillid til det Adam siger.
Generelt så synes jeg at Steensberg altid fremstår utrolig troværdig. Der bliver ikke lovet mere end det han ved og som virksomheden kan stå inden for.
-
YPE - Tak for opdatering. Jeg har endnu ikke haft tid til at lytte på webcast'et. Men nu er jeg meget nysgerrig på at høre hvad Steenberg præcis siger på wbecastet. ZP har i lang tid sagt at der er stor interesse for SBS og de har i lang tid sagt at de ville åbne op for data-sættet men det har de altså endnu ikke gjort. Det overrasker mig lidt fordi jeg mener de vigtige data burde have været klar i et stykke tid. Men jeg må tilbake for at se præcis hvad de har sagt tidligere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind