Zealand Pharma — Maj 2023
-
God morgen
Jeg har lagt et par spørgsmål ind i Q&A. Kommer sikkert med lidt flere senere. -
God gennemgang Eliot. Det er stadig meget få data vi har set. Vi bliver en hel del klogere i juni. Herunder også på bivirkningerne
-
Umiddelbart har jeg ikke set BI omtale fase 3 start endnu. Kan de nå det inden udgangen af året?
-
Mulig godkendelse er 2,5-3,5 år efter start af fase 3
-
Nu tager jeg hl
-
Nu tager jeg hul på noget som er lidt tabu belagt. Hvis jeg var CEO hos BI så tror jeg at jeg vil overveje at købe hele “butikken”. Hvis han ved der er gode tal på fedme og NASH ser fornuftig ud så er ZP markedsværdi nu værd et tilbud plus lidt overpris. Han skal alligevel betale ved fase 3 og royalty senere. I tillæg får han andre gide kandisdater med i købet.
-
Godmorgen

-
God morgen

-
Jyske Bank har en kommentar om Novo Nordisk, hvor Zealand Pharma og Eli Lily også bliver diskuteret. https://www.jyskebank.dk/finansnyt/morgennyt/ef065ef8-e80e-4d55-8656-f2105f8ee274
-
Det ligger lidt nede i linket fra Jysk Bank.
-
Mornings
-
norget nyt siden stigning?
-
tak og ja!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind