Zealand Pharma — April 2023
-
hot---239
-
Vel også forståeligt at shorterne trækker sig, ud fra et risikomæssigt synspunkt og må de kurstriggere Zeal har fremadrettet
. Der burde være andre aktier der er mere mindre risikable at shorte. -
volumen er også fint med i dag
-
242 ..så kører aktiebussen
-
Kan ikke lade være med at tænke: Hvorfor op 5% i dag hvor markedet er rødt - noget på vej?
-
tak -
-
@Svingtraderen - Er du i tvivl, så er du ikke i tvivl ...
-

-
CS, tak for dit input omkring artiklen. Det er muligt, at der foregår noget bag linjerne. Det gør der jo nok med rigtig mange ting. Jeg er enig i at artiklen og reaktionen AS kan "læses" - men jeg synes altså at artiklen er dårlig og bygger på et tyndt grundlag af sladder eller gætteri. Så min konklusion af den, er at et gæt kan gå begge veje. Pt. hælder jeg mest til, at ZP handles teknisk - godt understøttet af kursmål, megatrend omkring fedme samt de ting der blev fremlagt på konferencen i
-
@ungeee Det er jeg meget enig i. Selv om ZP måtte arbejde med Centerview Partners på at finde partnere, er det jo ikke givet, hvor lang tid den proces tager, om den rent faktisk fører til indgåelse af partnerskaber (det tror jeg nu), og om det påvirker kursen nu og her. Ud over de faktorer, du nævner, tænker jeg dog generelt, at udsigten til partnerskaber, som ZP jo også er helt åbne om at søge aktivt efter, skubber godt på alle opadgående kurstræk og holder hånden under aktien ved retracements
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind