Zealand Pharma — April 2023
-
Beklager - de har kun annonceret at det kommer i dag.
-
Nu ligger ZP's Noteringsprospekt for de nye aktier på selskabets website under "Prospekter". Meget er formalia men der er en del gode beskrivelser af selskabets projekter og markedssituation.
-
Exitnu - I tillæg syntes jeg det er værd at bemærke at volumen var på 768.333 stk aktier, hvor gennemsnitling intra-dag volumen for øjeblikket ligger på 164.537 stk. Så igen en dag med højt volumen efter emissionen.
-
Så yderligere op med 1/4 % fra dagen som var på 3.31 %.
-
Mornings
-
….fra dagen før, som …
-
Ungee - Jeg er ikke helt med nu. Hvad mener du med op 7,55 %
-
Jo, jeg er med du regner % op af 3,31%, hvor jeg regner af aktiekapitalen short’et.
-
Emissionsaktierne handles fra i dag
-
Vivé la Resistance!...:)
-
Zealand Pharmas emissionsaktier kommer i handel onsdag
4.4.2023 08.41 • MarketWire •
De nye aktier fra et aktiesalg i Zealand Pharma kommer i handel onsdag.Det oplyser selskabet, efter at emissionsaktierne er blevet registreret hos myndighederne.
Zealand Pharma gennemførte torsdag i sidste uge en rettet emission af cirka 6,6 mio. nye aktier gennem en accelereret bookbuilding. Der gav selskabet et bruttoprovenu på 1,5 mia. kr.
-
(Marketwire).
-
Nu er det jo generelt en god dag for biotech og pharma men ZP ligger pæn over udviklingen generelt på kurs stigning. Så tingene retter sig nu i forhold til det jeg syntes er rimelig proportioner.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind