Zealand Pharma — Marts 2023
-
Lars Hytting: Vi har deltaget i emissionen og fået en fin tildeling
-
Jeg ved ikke hvor tilfreds han er nu
-
For mig ligner det et shortattack
-
Ja, der er ikke helt samme opadgående momentum som ved sidste rettede emission i oktober. Men mon ikke, vi snart er oppe igen. Bavarian har jo taget et ordentligt dyk efter sin emission, men jeg ser det sådan, at der er mere tillid og investortiltro til Zealand p.t. og en stærk forventning om mange snarligt kommende kurstriggere, som der er positive forventninger til. Så tror ikke, at den bliver nede så længe. Jeg har suppleret.
-
den lå 222 sidste uge som @strojka skirver så all in all ok (men træls i dag) Håber når dette er fordøjet at så er momentum med igen
-
@Stroka ..
-
btw har også supll - casen er intakt - pipeline flot og ro på kapitalem til 2026. Sr det som en mulighed for at komme ind. (har den i forvejen)
-
Kort video: Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Coloplast
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor https://www.proinvestor.com/boards/111787
-
Oplagt suppleringsmulighed. Tidl. købte storinvestor Van Herk op i området 208-220, som jeg husker det og nu professionelle investorer i rettet emission for 1,5 mia i 228. Alt under 220 ligner derfor rigtigt godt tilbud. Nu er det dog lige én lang tossetime i dag, og så ser vi nok fremad igen i næste uge eller efter påske.
-
Kursen steg ganske pænt op til emissionen, over 250. Emi.kurs 228, var det en fordelagtig kurs ? Blev Zealand pumpet op, så der kom en høj emissionskurs ? Disse tanker kan man få, dette kunne være noget af forklaringen på kursfaldet i dag. Har dog selv suppleret i dag.
-
Jeg tænker mere på, at det altså ikke er særligt mange dage side Mr. Steenberg underholdt os alle sammen med, hvilken fortræffelig situation ZP står i - her kunne man måske godt have ønsket sig nogenlunde samme form for begejstret "åbenhed", som de større investorer med ret stor sikkerhed har modtaget i deres korrespondance med virksomheden?!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind