Zealand Pharma — Marts 2023
-
enig -hvis noget buying oppotunity - kapital på plads . stærk pipeline
-
enig - voldsomt fald - håber den retter sig senere
-
Synes nu, det er en anelse ærgerligt at nye investorers store tro på og tillid til virksomheden nødvendigvis altid skal gå ud over de gamle af slagsen?! God weekend

-
Tillykke til de særligt udvalgte investorer, der fik lov til at deltage i den rettede emission til kurs 228
-
Nu kan vi andre så købe i 220
-
Lars Hytting: Vi har deltaget i emissionen og fået en fin tildeling
-
Jeg ved ikke hvor tilfreds han er nu
-
For mig ligner det et shortattack
-
Ja, der er ikke helt samme opadgående momentum som ved sidste rettede emission i oktober. Men mon ikke, vi snart er oppe igen. Bavarian har jo taget et ordentligt dyk efter sin emission, men jeg ser det sådan, at der er mere tillid og investortiltro til Zealand p.t. og en stærk forventning om mange snarligt kommende kurstriggere, som der er positive forventninger til. Så tror ikke, at den bliver nede så længe. Jeg har suppleret.
-
den lå 222 sidste uge som @strojka skirver så all in all ok (men træls i dag) Håber når dette er fordøjet at så er momentum med igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind