Zealand Pharma — Februar 2023
-
Træls man ikke kan se hvem “banditten” er
Men der er jo en grund til de gerne vil være anonyme. 
-
Det startede allerede igår morges, Ungeee…så det kan ikke være pga Novo
-
Interessant tanke @ungeee, men ser også samme mønster som Aps
-
Sikkert en amerikansk hedgefond der har udset sig offer, her i en periode hvor der ikke er mange kursdrivende nyheder
Nej, det var bare et skud i tågen…har intet belæg for den teori. 
-
Hej ungee...Jo mere gang og fokus der er på fedme - jo bedre for Zealand Pharma og deres tyske partner. Markedet er stort nok til flere aktører i de kommende år.
-
God morgen alle personer:)
-
Fruergaard om fedmemarkedet: https://www.proinvestor.com/boards/109966/
-
tak,, Helge. Synes kurs bevægelserne er mystiske de her dage.. Helt sit eget "liv"
-
med ca. +100 % på kursen siden september, vurderer jeg, at kursen har været mystisk længere tid end blot et par dage

-
Så er vi 2
Det er i min optik, en værdistigning, der kommet på baggrund af store fremtidsmuligheder, uden afsæt i realøkonomi og så ved vi også, at den er behæftet med stor usikkerhed/følsomhed. De ved vi og det ved "de korte" også. Same procedure as last year -
@LLI enig - har dem selv fra 65-70. efter jeg hørte dem på Aktionærmessen. Synes bare intraday underlige bevægelser
-
Jeg kommenterer kursudviklingen i aktien i min pharma- og biotek opdatering senere i dag.
-
Tak, Helge
-
I forhold til kursudviklingen, skal jeg lige forstå jer korrekt - I mener, det muligvis er bevidst pump and dump? Jeg har hidtil haft oplevelsen af, at stigningen primært skyldes de gode korttarmsresultater + fedmeperspektiverne, men især at markedet forventer en kurstrigger når som helst i form af gode langtidsdata på korttarm (som vores "TA-guru" BSInvest også har påpeget mange gange)...?
-
Det ser ud som om ZP svinger lidt i takt med de andre mindre life science selskaber på børsen i Købehavn. Så det er vel helt naturligt at den er faldet lidt tilbage når der ikke er selskabs specifikke nyheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind