Zealand Pharma — Februar 2023
-
Godmorgen

-
Ang. ChatGPT (OpenAI). En lørdags observation
Spørges der fx ind til Zealand Pharma's pipline hos ChatGPT så nævner den fejlagtigt Ozempic som jo er et Novo produkt."2. Ozempic: Et GLP-1 receptoragonist lægemiddel til behandling af type 2-diabetes, der er godkendt til brug i mange lande over hele verden."
-
Så må vi se om den (ChatGPT) på den lange bane tager fejlen til sig: Jeg skrev således tilbage "Ozempic er et Novo produkt!" og fik følgende svar: "Det er korrekt! Ozempic er et produkt af Novo Nordisk, en anden dansk biotekvirksomhed. Beklager fejlen i min tidligere besvarelse. Tak fordi du rettede mig."
-
-
Godmorgen

-
Shortpositioner på danske aktier https://www.proinvestor.com/boards/110408
-
Jeg syntes nesten at det er lidt komisk med Jefferies nye kursmål. Jeg er ret sikker på at de hævet kursmål til 205 kr fra 165 kr EFTER de positive fase 3-data med Glepaglutid tilbake i november. Der er jo ikke sket det store siden da så hvorfor et spring på nye 55 kr. op? Det nye kursmål bliver lidt efterrationalisering. De burde ha ventet til årsresultatet kom i næste måned.
-
glad for momentum i dag
-
Ja, der er stigning op i dag men der er ingen omsætning. Sølle 37.100 stk i dag. Det er jo ingenting.
-
Det virker som om noget av logaritme handlen er taget af aktien.
-
.... og @EliotSpitzer - Årsregnskabet kommer i morgen tirsdag d. 14. februar

-
March 2, 2023
Annual Report 2022
-
February 14, 2023
Deadline for the shareholders' submission of motions for inclusion at the AGM 2023
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind