Zealand Pharma — Januar 2023
-
LLi - Det er jo lidt for firkantet at sætte det sådan op. ZP har i Q3 meddelsen oplyst at "Upcoming events" bl.a. er "Interim Phase 3 data from EASE-SBS 2 and 3 long term extension trials of glepaglutide expected by the end of the fourth quarter 2022, and first quarter of 2023, respectively.". Sidste gang de havde ligende milstone valgt ZP at rapporter de resultater fra studiet (EASE1). Derfor var der også en forventning om rapportering ved EASE2 Interim data. Længere er den ikke.
-
Og, ja, sevlfølgelig er der muligheden for en forsinkelse.
-
Kort video - Ambu ' Bavarian Nordic ' Hansa Biopharma ' Genmab ' Novo Nordisk ' Zealand Pharma ' Anavex
Helge Larsen gennemgår det sidste nye om virksomhederne inden for pharma og biotek ud fra den kvalificerede debat og chat på Proinvestor. https://www.proinvestor.com/boards/109502/
-
Prøver Zealand Pharma at fange en hvid hval? - ZP 10000
https://proinvestor.com/boards/109503/ -
Nu er jeg ikke TA ekspert, men 209 burde vel fungere som en bund/modstand nu, og den er testet 1 gang, og den holdte. Eller hvad siger eksperterne?
-
Jeg har efter en ny høflig henvendelse til Anna Krassowska hos ZP's IR fået svar på mit spørgsmål omkring resulater fra EASE-2.
-
Hun skriver at investorerne skal som udgangspunkt ikke forvente at høre noget om studierne EASE-2 og EASE-3 før års- eller kvartalsrapport. Hun skriver endvidere at "Som du ved er det ikke muligt at love noget i vores verden, men man kan sætte forventninger". Det sidste læser jeg som en sikkerhedsventil for hun ikke binder ZP op på nogen absolutte krav på infomration eller på nogen deadline.
-
2022 Årsrapport er sat til at komme 2. marts, 2023. Så vi må væbne os med tålmodighed.
-
Tak for at dele og godt at høre, der ikke var mere stilleperiode end som så. Tålmodighed er som sædvanlig en god ingrediens at have med på turen.
-
takker også
-
@EliotSpitzer - besynderligt der skal gå så mange dage fra spørgsmål til svar.
-
Exitnu - Jeg sendt en mail til opfølgning på min første mail fredag eftermiddag. Anna oplyste
i svaret at hun havde overset den første. -
LLi - Jeg syntes at svar ved årsrapport er sent for information som selskabet må formodes at besidde i dag. Årsrapport kan de jo hellere ikke komme ud om. Så jeg mener fortsat de går stille med dørene. Men jeg respekter at det er ZP som vælger sit informationsflow.
-
@EliotSpitzer - okay så giver det mening.
-
@Eliot - hvorfor formoder du dels, at selskabet allerede nu besidder "information" samt, at offentliggørelse sker ifb med årsrapporten? Tænker data rapportering kommer relativt hurtigt efter de sidste linjer er trukket og data er behandlet og oversat til en officiel PR
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind