Zealand Pharma — November 2022
-
Men jeg vil gå lidt i brechen for at jeg ikke tror på den med almindelig gevindsthjemtagning. Det er at ødelægge sin egen gevindst at sælge så mange aktier i første time af handlen til morgen.
-
Tak Elliot. Det samme gør du også altid. Bla. her;
https://www.proinvestor.com/boards/107376/ -
Såfremt det er gevinsthjemtagning fra en investor med lavt gak kan denne sådan set være startet løbende fra f.eks det tidspunkt aktien rundede f.eks. 180 i oktober. Resten kunne så blive smidt på bordet i dag måske pga et ønske om hurtig genplacering afledt af nøgletallene i USA i går. Fred være med det. Vi kan alle gætte. Svarene på markedsbevægelserne blæser desværre ofte i vinden.

-
"Exit og Storka - Er I ikke enige her?"
Måske/måske ikke helt enig. Det handler om hvor vi befinder os i "shortes livscyklus" trukket ud på en tidslinje fra nul short til max short og retur til nul. Vi er på vej mod nul og her har shorterne en helt anden gameplan.
-
Helge - OK, jeg følger dit argument nemlig at det er en del av en støre operation.
-
At nævne et usundt marked, som årssagsforklaring til dagens fald uden, der falder en bemærkning om, at et selskab med cash burn på 1 mia. kr, har en meget sensitiv dagsværdi, fremstår i mine (kritiske) øjne som en halv analyse. Men sådan anskuer vi markedet forskelligt og der er vist plads til mange andre nuancer.
-
Selvom Zealand Pharma måske er lidt nede idag så genopfrisk lige følgende fra sidste måned:
"Danske Bank om Zealand Pharma: Fase 3-data er et 'home run'"
"Danske Bank løfter sit kursmål for Zealand til 290 kr. fra 250 kr. Anbefalingen er uændret "køb". Det fremgår af et notat fra banken."
-
@Pensionisten - bemærkede du, der tirsdag aften lidt over kl. 18.00 blev nævnt sektorrotation under Genmab-chatten. Det var ca. 20,5 timer forud sin tid

-
Det står frisk i erindringen, sammen med driftsomkostningerne på 1 mia. kr. Intet er glemt og alt bliver målt og vejet

-
Spørgsmål til Q&A er meget velkommen.

-
@exitnu - alt! Eller i hvert meget
Går den i plus, kan jeg glæde mig over positionen der blev købt omkring kl. 9.30 -
Enig. Det er vigtigt, at sondre mellem den kortsigtede kursudvikling over til selskabet reelle performance. Det lægger jeg sjældent skjul på.
-
Helge Larsen - Med hensyn til Q&A. Jeg vil gjerne vite hvilken milestone betaling ZP modtaker fra BI, hvis BI456906 går i fase 3. Jeg ved at der samlet 365 mio Euro i milestonesbetalinger og at det trigget 20 mio Euro da de startet på fase 2.
-
I tillæg er jeg også nygerrig på om BI vil splitte fase 3 op i seperate studier for fedme, NASH og type 2 diabetes. Det er metabolisk syndrom samlet men det kræver sikkert sine egne kliniske endepunkter med patienter tilhørende hver diagnose.
-
Der er fortsat stor volumen per i dag.
Volume 878,729
Avg. Volume 220,302 -
Hej Elliot...Du skal blot poste dit spørgsmål i Q&A chatten som du finder i drop down boksen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind