Zealand Pharma — September 2022
-
Så du vil forsøge, at time en handel med et udsving i markedet, som du ikke kender forudsætningen for? Du kommer formentligt til, at købe i blinde, hvis du køber med den strategi. Det er naturligvis også en strategi og ellers er der den klassiske, at man enten køber fordi man vil tage en risiko eller også, så afventer man til markedet er informeret og undgår den risiko. Jeg tager det mere roligt, som du måske kan høre

-
Ja, og det kan jeg heller ikke afvise, at du kan. Men det forudsætter, at du et godt stykke tid skal side klisteret til skærmen samt, at du får ikke handlet på et "falsk" udslag som er afledte af noget helt andet. Normalt vil markedet reagere i løbet af få sekunder eller maks. 1-2 minutter og der skal du så aflure det generelle markedet og evt. selskabs specifik info. Jeg ser risiko for, at får købt i blinde, hvis du skal handle så hurtigt. Held og lykke med strategien.
-
Kan i øvrigt berette, at der altid vil være 1 person forrest i køen med informationsflow. Sådan fungerer det i praksis, selvom info markedet er effektivt. Under Genmab forum ses ofte store forskydninger, når der lander kvartalsregnskaber. Det kan blive offentligt gjort ex. efter kl. 12.00. Kl. 12.02 reagerer markedet, mens skribenterne herinde først finder info kl. 12.05, når løbet er kørt. Et lavpraktisk eksempel der er set utallige gange. Nogen har et mere beskostlig Bloomberg feed end andre
-
og disse dyre drenge, kan handle før os andre tosser
Der var i øvrigt en forudsætning i indlæg 19:54, "at du IKKE får handlet på et "falsk" udslag. -
Tror du fejltolker min beskrivelse af "at få købt i blinde". Jeg forsøger en sidste gang. Som skrevet tidl. kan køb ske med fuld Usikkerhed for det kommende resultat eller afvente til markedet er fuldt informeret og priset ind. Du vil gerne købe i limbo, du tror kan opstå. Hertil bemærker jeg, at du risikerer, at købe noget i blinde, som du ikke ved hvordan er værdisat. Så dit opkøbstogt giver dig mulighed for en gevinst men også ekstra risiko "on the blind side"
-
Zealand i grøn og C25 i rødt..... mon det er nu der er limbo

-
Det er meget imponerende også relativt til C25 og Bava - count down
-
imponerende stærk i dag - håber bukserne holder...
-
Enig. Ligger jo 100 % i forlængelse af mit indlæg kl. 9:03. Det bliver interessant om YPE kommer med en opdatering af sin handelsstrategi.
-
Jeg har observeret 3 stk. købsordrer på omkring 9000 stk. kl. 9.11, 9.45 og 10.38. Kan være tilfældigt, men jeg får købssignaler efter min strategi. Jeg har en rigtig god mavefornemmelse, hvorfor jeg besluttede at satse stort i dag. Jeg er bekendt med risikoen, og den løber jeg gerne.
-
Tillader mig, at svare. Oprindeligt var der udmeldt forventning om fase 3 resultat og beslutning om videre forløb, inden udgangen af Q3. Dette er siden modificeret til "sidst i september eller tidligt i oktober"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind