Zealand Pharma — Februar 2022
-
Sådan husker jeg ikke Van Herks intro comments.. men kan selvf huske forkert.. de var med på den lange bane, hvilket er meget logisk når vi taler biotek.. men det kan da være de havde forestillet sig tingene gik lidt hurtigere, som de fleste af os andre, og at de så gerne vil ud. Hvis de vil ud vil jeg tro det er fordi de ikke længere tror på det, og så ville jeg også selv blive en smule betænkelig.
-
Jazzz, du har selvfølgelig en pointe, der godt kan være den hele og skinbarlige sandhed, men ligeså selvfølgeligt anskuer Van Herk velsagtens ZP som enhver anden business case, og her tror jeg mere de satser på en gevinst ved salg/frasalg...
-
(fortsat) fremfor at vente på ZPs egne forestillinger om transformationen fra biotek til (måske) udbyttebetalende Pharma virksomhed?! Vh./god weekend

-
Van Herk Investments er med ... for the long haul ... og er stadig godt ved muffen og har fx indskud kapital i SkylineDx tilbage i december 21.
"SkylineDx raises new capital from Novalis LifeSciences and Van Herk Investments"
SkylineDx raises new capital from Novalis LifeSciences and Van Herk Investments
/PRNewswire/ -- Today, SkylineDx announced it received a capital investment from USA based investment and advisory firm Novalis LifeSciences, and one of...
(www.prnewswire.com)
(Dec 21, 2021)
"... one of Benelux' largest biotech investors Van Herk Investments.
-
Stop en halv, gamle jas - jeg siger (slet) ikke, at Van Herk er på vej ud af ZP - det jeg siger er, at der nødvendigvis må være en eller anden form for udmøntet målsætning i og omkring investeringen i ZP...
-
..., og at denne målsætning ikke nødvendigvis er underlagt ZP´s egne mere langstrakte forventninger
?! -
Novo skyder atter penge i strategisk partner: Har hentet over 1 mia. kr. på tre år.
Beta Bionics, der har partnerskaber med både Novo Nordisk og Zealand Pharma, har sikret 57 mio. dollar, svarende til 373 mio. kr, i en serie c-finansieringsrunde. Bag millionerne står eksisterende investorer samt én ny. Heriblandt Novo Nordisk.
Novo skyder atter penge i strategisk partner: Har hentet over 1 mia. kr. på tre år
Beta Bionics, der har partnerskaber med både Novo Nordisk og Zealand Pharma, har sikret 57 mio. dollar, svarende til 373 mio. kr, i en serie c-finansieringsrunde. Bag millionerne står eksisterende investorer samt én ny. Heriblandt Novo Nordisk.
(medwatch.dk)
Something's cooking

Også en lille update på clinicaltrials vedr. Beta Bionics igår

-
Beta Bionics Announces Closing of $57 Million Series C Financing:
-
Gadbois. Du kan lytte til Millionærklubben i dag, hvor bl.a. Helge Larsen taler om den nedtur al biotek har oplevet siden efteråret. Altså ikke kun ZP. Det forklares bl.a. med renter . Herudover falder alt i dag. ZP står foran vigtige triggere i 22 som forhåbentlig falder ud til den positive side.
-
Ungeee, vi nåede desværre ikke kurs 300 i denne omgang, og i den forbindelse vel ganske betryggende set i perspektiv, at VH ligesom mange af os andre heller ikke solgte ud ved kurs-næsten-300?! Tror nu alligevel fortsat, VH har en strategi, der går langt mere i retning af salg/frasalg end egentlig value inkl. muligt udbytte m.m.?!, god weekend

-
"I have been very impatiently waiting for this device! Just look at some of these comments by people who have worn it in the trials. This could make life so much better!!! Please God, please let this come quickly!!!"
"My son wore the iLet in October 2020 & April-July 2021. Oh, how we want to be first in line to get it! It was miraculous."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind