Zealand Pharma — December 2021
-
Jaja. Men derfor er det nu interessant om 5,4 % dækker over positioner større eller lig 0,5 % for så er short steget +100 % i løbet af et måned og så kan jeg bedre forstå, at kursen er hvor den er pt. er.
-
80 yngre forskere fra danske og svenske universiteter fik inspiration til en life science-karriere i Øresundsregionen
"Syv danske life science-virksomheder, såsom Ferring, Gubra og Zealand Pharma ..."
-
@Johnlau - du kommer med et indlæg, en oversigt over short positioner på daglig basis, som jeg ikke har set tidligere og så tillader jeg mig, at spørge hvad oversigten viser. Det vil da være relevant, at besvare spørgsmålet frem for, at sende et spørgsmål retur (som svar...) Men glæder mig dog over, at du ikke blander min profession ind i dine betragtninger denne gang. Det er trods alt en fremgang.
-
@Pensionisten - Old news fra 1/12 mht. statistikkerne.
-
@Pensionisten Tak for bemærkningen om, at statistikken var baseret på positioner større end 0,2 %. Det giver trods alt bedre forudsætninger for, at følge udviklingen løbende, når man ikke skal afvente månedsopgørelsen.
-
"In 2021, Zealand Pharma expects revenue from existing license agreements. However, since such revenue is uncertain in terms
of size and timing, Zealand Pharma does not intend to provide guidance on such revenue."Der skubbes måske en lille julepakke ind under juletræet i år

-
Medicons chef Adam Stensberg er i Millionærklubben - man kan evt høre de senere
-
(medicinsk)
-
Fremhæver at objektivt set ud fra deres pipeline, har deres værdi aldrig været større, men at det er aktiemarkedet der sætter kursen. Ser nedj på 30mio som meget lille
-
ser et 2022 med mange vigtige data fra pipeline
-
siger kapitaludvidelse ikke er interessant på nuværende kurs niveau - og man har andre muligheder
-
-
Millionærklubben d.d.: Fastholder forventninger om 5 produkter i 25 - det er ikke attraktivt at lave kapitaludvidelse på nuværende aktiekurs, da den er så lav - (mulighed for) lave partnerskaber på nogle af de produkter som Zealand selv ejer - (mulighed for) skaffe kapital på andre måder end at gå til aktiemarkedet, (fx) lån og andre ting, hvis det er attraktivt. Runway et års tid - (derfor) vigtigt at runwayen går forbi de væsentlige milestones.
-
Set i retrospektiv ......

retrospektiv,1 | Den Danske Ordbog
'retrospektiv,1': (historisk) tilbageblik, fx i form af en udstilling el. samling af en kunstners tidligere værker
ordnet.dk (ordnet.dk)
-
Link til Millionærklubben i dag med Stensberg: https://www.euroinvestor.dk/podcast/millionaerklubben-dansk-biotek-taet-paa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind