Zealand Pharma — December 2021
-
Statistik og dataudtræk over korte nettopositioner:
Portal | Finanstilsynet
Finanstilsynet - Selskabsmeddelelser - OAM
(oam.finanstilsynet.dk)
-
Statistik og dataudtræk over korte nettopositioner
Liste med alle individuelle korte nettopositioner lig med eller større end 0,5%https://oam.finanstilsynet.dk/#!/stats-and-extracts-individual-short-net-positions
-
Indbretter en short om dagen og driver velgørenhed i fritiden. Kan det være mere smukt
Punktum herfra."Heather is actively involved with several non-profits and currently serves as President of the Board of Directors for CASA of San Mateo County, a program pairing foster children with volunteers to provide 1:1 support, mentoring and advocacy."
-
Hvis en position lig eller større end 0,5 % bliver ændret til under 0,5 %, vil den blive offentliggjort på dagsbasis. Intet nyt i den praksis.
-
Voleon er gået til 0,48 % fra 0,5 %, så det er nok det sidste du hører
-
op 3% så blev det alligevel jul:)
-
undskyld, julemand:)
-
Spændende hvad Capital Group med SMALLCAP World Fund ser i Zealand Pharma.
https://www.capitalgroup.com/institutional/investments/fund/smcwx
SMALLCAP World Fund har en flot Morningstar Rating.
-
-
Har ikke lige verificeret tallene, men normalt vil et godt nøgletal være short ratio avr. rev. Altså hvor mange dage udgør short andel af den gennemsnitlige daglige omsætning. Daglig omsætning gns er pt. 148t, så ca. 15,5 dage. Der kan blive seriøs kø ved udgangen hvis der lander nogle gode studienyheder.
-
Hvad dækker din reference mon over? Alle positioner? Positioner på min. 0,5 %? Positioner på min. 0,2`%? Tak for din vejledning til os uoplyste og dog nysgerrige læsere

-
Jeg henstår lettere forvirret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind