Aktiesnakken — Februar 2023
-
Jeg stiller min popo klar til spanking
-
Haha også jeg
-
Det jeg ikke helt forstår er, hvis jeg går ind i dag og skriver et realiseret tab på 200.000 får jeg så fradrag fra næste måned, eller er det først til januar 2024 det fradrag kommer.
-
Okay tak. Det var det jer studsede over, siden troldmanden skrev at han ikke skulle betale skat i år
-
Som jeg læser det så har samtlige insider
skrevet under på bindende tilsagn. -
545 det er bare vente og acceptere tilbuddet. Ingen grund til at sælge nu hvor den indikeres under købs kursen
-
Det må være indenfor de sidste 10 dage
det er gået op for QF at Kirkbi og BASF sagde nej tak -
Så fordi BASF og Kirkbi har givet afkald på deres aktier, behøver det ikke at betyde at de når de 90%. hvad sker der så ?? Ja situationen kan komme til at minde om da TDC i sin tid skulle sælges til en kapitalfond og ATP bare sagde Nej, så vil den stadig være børsnoteret..
-
Hvor data er kommet ind på mere cash til Esbjerg, højere capex til Mrk2 mm
-
Det må være det der har trukket tæppet væk for ganske få dage siden
-
radar der er ikke penge i kassen. Når ALLE insider inkl de 2 store med giga pengekasser siger her stopper legen. Så er det godt nok svært at få det til at blive andet
-
Er der nogle der kan svare mig på hvilket felt i forskudsopgørelsen tabet skal indtastes?
-
ja wisuwa. 180% på Ennogie sidste år, giver trods alt lidt mere ro. meeeen for filan da
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind