Aktiesnakken — Februar 2023
-
Quantafuel utsetter rapport – forklarer ikke årsaken
Plastgjenvinningsselskapet sendes bratt ned på børs etter plutselig utsettelse av kvartalsrapporten. – Det verste markedet vet er usikkerhet, sier investeringsøkonom.
E24 (e24.no)
-
@troldmanden, børshandlen er ikke blevet stoppet fordi der p.t. ikke er nogen grundt til at gøre det.
-
Jeg er overbevist om at QF ovenfor Oslo Børs har måttet redegøre for årsagen til udsættelsen af fremlæggelsen af 2022-Q4 til <i>after close of business</i>, og Oslo Børs har ikke fundet nogen grund til at stoppe børshandlen. Mest sandsynligt har QF i dag morges kontaktet Oslo Børs, (eller Oslo Børs har kontaktet QF).
-
Jeg er målløs i forhold til denne kommunikation. Jeg forstår ingenting, og sådan tror jeg de fleste har det. At man udsætter og laver om uden at begrunde er det værste man kan gøre i en virksomhed, der i forvejen har lidt utrolig meget de sidste par år. Der er så mange gæt frem og tilbage, men det her er for mig et ten på elendig kommunikation - Og at skide på relationen til sine aktionærer. Det er forrykt. Der er uden tvivl opstået noget uventet og andet, men sikke en karrusel. Jeg havde håbet
-
På bedre kommunikation og mere åbenhed over for aktionærerne efter Bøhn, men lige nu føler jeg faktisk at det er forværret betydeligt. Jeg sidder virkelig tilbage med en tom følelse af luft og udmeldinger, der ikke kan overholdes. Jeg har dog set flere videoer og andet fra Esbjerg og tingene ruller jo. Forstår bare ikke at man kan være så ligeglad. For mig virker det i hvert faldf som om, at kapitaludvidelsen ikke kommer gennem en emi, da selskabet virker ligeglade med kursen.
-
Det ville efterhånden klæde ledelsen at lave en Q&A med deres investorer, så de kunne komme lidt til kort. Der er utrolig mange uafklarede informationer, som er relevante at få uddybet i håb om bedre investor relation. QF er +100 medarbejdere og efterhånden en fornuftig størrelse, men gennemsigtigheden er virkelig lav efter min mening.
-
@ib4 Q&A skulle der gerne være mulighed for på webcasten (det plejer der at være).
-
ellers ret enig, men vi må jo se begrundelsen senere for udsættelsen og hvorfor man ikke har kunnet melde noget ud
-
Kommunikationen fra QF har altid været ekstrem dårlig , fra deres side af, de forsøget lige at være seriøse et kort øjeblik omkring problemerne med reaktoren da de begyndte at virke til sidste efter de havde holdt os hen i halve eller hele år.... så forvent ikke noget på den front ....
-
Er faktisk overrasket over at vi holder os over kurs 6. Forventede vi skulle meget længere ned efter dettte show! Men det kommer nok i morgen så når vi har set tallene senere
-
Sg et købstilbud på hele selskabet!
-
til 6,38 per aktie
-
The offer from Viridor is unanimously recommended by Quantafuel’s Board of Directors and management group.
-
what da fu....
-
Bestyrelsen anbefaler at tage mod tilbudet
-
holy moly
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind