Aktiesnakken — Februar 2023
-
👍
-
Børsmeddelsen om at udsætte blev udsendt 20.02.2023, 21:57:09. Hvilket har været sidste øjeblik for at gjøre det uden total kaos. Men det er jo også interessnat at man skubbet datoen frem i Januar fra det QF udmeldt i december. Det må knytte sig til en eller anden startegisk nyhed.
-
Jeg har aktier i QF og kender lidt til selskabet men jeg har nogle enkelt spørgsmål jeg ikke har svar på. Måske der er lidt hjælp at hente her.
-
Det kunne godt lyde sådan, men reelt set kan de sagtens lave en event i dagene efter.
-
Hvis der er en stor nyhed.
-
Ja der er et eller andet helt specifikt og af stor strategisk værdi der enten er dukket op eller blevet rykket
-
Var det ikke meningen at BASF skulle bygge et anlæg i Ludwigshafen i sammenhænmg med dere Verbund site? Hvad er der sket med de planer? BASF er jo fortsa en af de store aktionærer og spiller en væsentlig rolle på andre måder også
-
Det kan i princippet lige så vel være dårligt som godt det der har forskudt sig (eller måske pludselig ikke alligevel er en mulighed)
-
Vi har hørt tæt på nada om BASF eget anlæg
-
Jeg tror planerne er udskudt indtil Dubai fabrikken er oppe at køre
-
der er BASF jo også med
-
Det fremgå reelt heller ikke af præsentationer mere
-
Andet end uspecifikt
-
mjaaa vi har bare aldrig hørt noget meget konkret om BASF fabrik. Men de er overordnet klar til at tage olie fra flere andre fabrikker
-
Så måske det er sådan et projekt der bare pludselig dukker op med FID?
-
I regnskabet er angivet "Loan from DGI". DGI Loans er nogen gange en henvisning til "intercompany loan". Er der nogen som kender mere til hvad, der ligger under DGI Loan hos QF?
-
vi kan kan prøve at stille spørgsmålet til webcasten i næste uge
-
Daytrader - Godt forslag!
-
-
7.9.2 Danmarks Grønne Investeringsbank
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind