Aktiesnakken — Februar 2023
-
Dertil også salg af Geminor omend det er lidt samme situation. Det med ryggen op mod muren
-
I min ideelle verden så skaffer salg af Dubai og Geminor nok likvider til yderligere ca 12 mdr drift.
-
Meddelelser om Dubai, Geminor og UK partner får så kursen signifikant op. Hvorefter de fortager en større kap udv der giver dem meget mere ro
-
Det er dyrt at være fattig
-
545 de får cash! Det er cash eller mangel derpå der her og nu er deres største udfordring. Den oprindelige plan var at eje 50% af alle fabriker og dertil også få et licensfee hver år. Men fordi de mangler cash, og de stadig ikke kan låne finansiere fabrikkerne, så bliver deres ejerandele det mindre, hvilket jo koster tilsvarende på upside
-
De har selv sagt de ikke kan opnå lån i fabrikkerne før de har påvist stabil længerevarende drift. Forhåbentligt kan de få lidt i Skive i løbet af 2. halvår. Esbjergfabrikken går der nok snare 18 mdr
-
De løber tør for cash medio 2023. Så der skal cash ind. Hvis der kommer en reel bred kap udvidelse på dette niveau så bliver det med vild udvanding.
-
Dervil jeg heller likvidere noget på den korte bane for at få mulighed for større ejerandele end 20%
-
Jeg er helt enig i Geminor har været rigtig godt og strategisk smart. Men de har netop lavet et spinnof med et selskab der udelukkende skal tage sig af plastikaffald. Så meget af den vigtige viden er belveet/bliver nu placeret deri, hvorved moderselskabet godt kan sælges fra hvis man ønsker at frigøre likvider
-
Bikuben det er vi mange der håber på. Men det må være svært for dem at komme med 2023 guidens uden ret direkte at nævne adgang til nye likvider. Så hvad kommer der til at stå. Lån/kap udv/frasalg
-
545 det je taler om er 100% salg af Dubai. Så ingen ejerandel eller licens. 100% salg for et engangsbeløb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind