Aktiesnakken — November 2022
-
Kursen bliver ved med at være presset indtil der kommer nyhed om penge i kassen. Andre positive nyheder vil få kursen til at stige for så at falde igen til der er penge
-
Nu tror jeg ikke de gør det, men lige nu vil det være godt hvis Kirkbi siger de har flere penge klar til dem hvis det bliver nødvendigt
-
Det er jeg egentligt ret sikker på Kirkbi er. Altså klar med flere penge hvis det er. Men kan man få dem til at sige det nu her for at berolige markedet. Hmm det er nok svære
-
Tak reserven for godt link til indlæg på FA
-
QF må stadig have en kapacitets udfordring siden de vælger aktivt kun at køre 3 linjer i drift. At have en standby til at starte op når en anden linje stopper
-
Derfor de siger vi skal helt frem til 25 før fabrikken kan levere de 70 mio i ebitda
-
Men her og nu er det vigtigste at CF negativ stoppes fra dec
-
@Gavranovic Lad os antage du har et fradrag på 100.000 kr, hvis du sælger nu og genkøber om et par timer.<br>
Derefter beholder du som planen QF i 5-10 år, i den periode vil du så have 100.000 kr mere til rådighed eller hvad det nu bliver til
. -
En del af det store negative cashflow er jo også opførslen af Esbjerg, så vidt jeg kan se siger det at det er 90 millioner af det for Q3
-
Ja Esbjerg trækker hårdt de næste 9 mdr. Men de der 31 mio til køb af aktier????
-
hvor ser du dem henne TM?
-
Side 13 Purchase of shares
-
Ja, hvis de ikke opnår belåning på Esbjerg som der arbejdes på pt, så er det skidt
-
Men står godt nok som positiv CF
-
Det er ærgerligt QF ikke fik udnyttet muligheden til at gå dybere i CF end blot nævne Esbjerg fabrikken. For selv uden det negative CF, så var det stadig meget mere end f.eks Q2
-
ja forstår ikke hvad det er for nogle aktier
-
Herman næver alt er på bordet i forhold til finansiering. Men samtidigt nævnes det at belåning og EK er på bordet for Dubai. Jeg ser det stadig som den bedste kortsigtede finansieringskilde. At sælge den helt fra nu her
-
Præcis. Køb af aktier der giver et positiv CF?? Det kan i hvert fald ikke være køb af egne aktier der har givet positiv CF
-
ejerskab af Geminor eller andet?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind