Aktiesnakken — Oktober 2022
-
Den er stadig <b>billig</b>
- så det er ikke forsent... -
Gode nyheder! Men også god pointe ift., at djævlen ligger i detaljen @troldmanden . Var der ikke noget med, at de ville installere en generator og også bruge NCG'en til at blive selvforsynende med el?
-
Jeg napper hvertfald lige et par tusinde styk mere til denne pris selvom den stiger meget. Tror efterhånden vi har ramt bunden og skal den anden vej, især med nyhederne i dag, kunne godt være startskuddet til at vi langt om længe skal i den rigtige retning.
-
Lad os håbe det. Tror stadig der vil være bekymringer omkring den kommende finansiering og eventuel udvanding.
-
Virker heller ikke til at det er alt for mange sælgere mere
-
Ja har du ret i, men med positiv cash flow, og hvis de lige de næste par måneder kan holde det problemfrit, tror jeg nu nok de skal finde finansierings muligheder. Krydser hvertfald fingre
-
Det regner jeg bestemt også med de kan. Spørgsmålet er hvad omkostningen bliver for os.
-
Hvad er din følelse med det lige pt DT? Jeg håber godt nok på at vi kan slippe udenom denne gang.
-
Det er svært at sige, jeg gætter på de finder en partner der skal have XX % af ejerskabet på den ene eller anden måde for at komme med en pose penge.
-
Det er ikke nødvendigvis dårligt, men dårligere end at lave en emission på kurs 20-40
-
DT ja jeg måtte lige hæve et par gange men har nu fået suppleret

-
Godt

-
I betragtning af den er faldet fra 14 og ned til 7,5 på stigende nervøsitet for de var løbet ind i nye tekniske udfordringer, så mener jeg godt man kan retfærdiggøre en stigning op mod samme niveau igen. Om det så sker er en helt anden side af sagen. Der er jo også nogle shortere der agere
-
Markedet skal nok tygge lidt mere på den. Hvis - hvis de sætter line 4 i fuld drift, som jeg umiddelbart læser det, bliver der lige slået et søm mere i fundamentet for fremgang. Tror bestemt vi har bunden bag os, og vi skal nok komme noget højere end de 9-10 inden længe. Håber vi nu får flere af denne slags nyheder
-
Missede faktisk en vigtig pointe i dagens meddelelse. At de bekræfter Skive vil opnå positiv CF inden årets udgang. (om det så er på uge eller mdr må vi vente med at se) Men det er ret væsentligt. For det er endnu en brik i detalje puslespillet
-
At aktien ikke er steget mere på nyheden må betyde en eller flere af følgende 1) shorter lækker låg på 2) en del benytter stigningen og volumen til at sælge ud. Cut your losses 3) nyheden er ikke stor nok til at tiltrække "nye" penge/investorer. QF har skuffet så mange gang at fuglen skal helt ned i hånden før der sker et skifte
-
Med positivt cashflow på Skive og Kristiansund, bliver det spændende at se hvor stor cash burn der er. Det ser vi først ved Q1 gætter jeg på.
-
For at kursen for alvor skal stige (100%+), tror jeg der skal en finansierings aftale på plads.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind