Aktiesnakken — Maj 2022
-
Fantastisk nyhed med den tunge finansprofil af det nye bestyrrelsesmedlem. Lige hvad QF mangler mest. Mon ikke valget går rent igennem den 25.
-
Ikke nødvendigvis hvis jeg køber tilbage om 5 dage til en lavere kurs
man har jo set mønstreret mange gange med QF -
Held og lykke med dit swingtrade men vær flink ikke at sprede ordlyden om krise når kursen siver.
-
Tænker ikke mit swingtrade, er det som gør at kursen siver eller ej. Så stor en spiller tror jeg næppe jeg er i QF Rocketmoney
-
Jeg opfordrede dig heller ikke til lade være med at swingtrade Gavranovic.
-
-
Møde i netværk for afsætning med QF op
læg -
-
Geminor er ude at sige der bliver knaphed på plast affald den kommende vinter?
-
Waste industry players increase the stock of secondary fuels this summer - RECYCLING magazine
A reduction in waste volumes in Europe, in addition to ongoing transport challenges, makes it harder to predict the access to secondary fuels this coming winter season.
RECYCLING magazine (www.recycling-magazine.com)
-
-
Samtalen kommer til at handle om især iværksætteri, grøn omstilling og de klimamæssige udfordringer.
-
Til morgenmad spiser jeg 3 skiver mørkt og meget groft rugbrød. På en af skiverne har jeg dansk salami. I marts og april kunne jeg her jeg bor i Tyskland ikke købe den danske salami. Ikke pga mangel på salami, men pga mangel på plastindpakningen den sælges i pga lastbilchaufførstrejk i Italien og Spanien.
-
Dragesund er en privat professionel investor med 30 års erfaring fra mæglerhuset Pareto. Så i modsætning til QF ledelsen og QF bestyrelsen VED Dragesund hvordan man kommunicerer til både private og institutionelle investorer af alle størrelser. Den kompetance trænger QF. Dragesund kender også flere af de norske mangemilliardærer. Jeg ser det som særdeles positivt at Dragesund kommer ind i QF bestyrelsen.
-
Hvor var det tydelig da short trådte ind ved 16,50
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind