Aktiesnakken — April 2022
-
@Gavranovic jeg fik samlet lidt op i luk i går og dem har jeg lige dumpet til 16,5
-
da jeg desværre ikke kan finde den rapport (og lidt sent på kontoret)
-
men det lader da til at der nogle der har læst den
-
Nu er den der:
-
-
"This new equipment has proven to bring both capacity and stability close to expectations."
-
Hmm. Ikke rigtigt noget nyt under deres <b>Outlook</b>
-
"Quantafuel is discussing the roll-out of large-scale capacity plants with both existing and potential new partners. Quantafuel notices a rapidly growing interest from major players across Europe that might lead to new partnerships and FEED studies for integrated plants during the next months."
-
Skulle den rapport ikke først komme i morgen?
-
jow
-
@Daytrader_DK, er din årsrapport maskinlæsbar? Min er bare billeder.
-
nej kan ikke kopiere teksten, så måtte afskrive det.
-
Så vi får ikke rigtigt noget nyt info overhovedet om hvordan status er eller lignende ? Har ikke tid her på arbejdet til at skimte den igennem desværre.
-
Det ser det desværre ikke ud til. Vi kan vel konstatere at fabrikken ikke er brændt, så kursen er steget lidt. Men det er vist det
-
skal også lige nærlæse den helt senere, men umiddelbart ikke rigtigt noget nyt.
-
Så tror jeg sku jeg venter med at købe op.. Alle ved jo den siver de næste 14 dage igen nu uden nyheder

-
ja ;/
-
<b>@Daytrader_DK:</b><br>
Maskinlæsbar og søgbar QF 2021 årsrapport: https://my.hidrive.com/lnk/LsgGjgzu <br>
Konverteret med: https://document.online-convert.com/convert-to-pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind