Aktiesnakken — April 2022
-
Helt enig, det ville være surt

-
Men, lad os nu ikke se om de næste Q rapporter kan ændre lidt på det hele. Investorer vil se kolde facts, og kan de vise de tjener penge kontinuerligt og linje 3-4 er lige på trapperne, så ville det være yderst mærkværdigt hvis ikke fer begyndte at ske noget.
-
👍
-
Jeg har brugt dagens fald til at øge med ca 5%. Det vil vise sig at blive et godt køb på den lidt længere bane. Men kan da sagtens være den skal ned at vende i 14 først. Who knows. Det er FA nyheder fra QF der skal trække den fri af dynget
-
Jeg er tværtimod mere glad for QF nu, men er godt træt af omstændighederne som får den til at falde konstant. Det burde den ikke lige pt
-
Jeg har også suppleret i dag. Og gør flere midler klar senere på ugen, hvis den falder
yderligere. -
Iøvrigt med hensyn til finansierings prolematikken af Esbjerg PtL.
QF ejer jo nu Skive fabrikken 100%, så en evt. Esbjerg Ptl Partner kunne jo samtidig blive partner på Skive fabrikken.
Så kunne QF hive en stor del af deres 50% investering til Esbjerg PtL hjem. -
Det kræver nok lidt vel vilje fra BASF, måske for at sikre mere NAFTA inden for en overskuelig fremtid.
Deres udgangspunkt var jo også at blive medejere på fremtidige QF fabrikker, selvom der ikke har været noget om disse planer længe. -
▲<br>
Er meget spændt på hvad QF lægger i ordet <b>SNART</b>. Allerede i august 2021, for 8 måneder siden, i 2021-Q2 rapporten, snakkede QF om partner for Esbjerg, og vi venter endnu. Ligeledes på mere info om Skive, Esbjerg, Dubai, Sunderland, Amsterdam, .....<br>
AT <i>«Vi går ikke ut med informasjon som ikke allerede er offentlig.»</i> siger sig selv, det gør ingen serøse børsnoterede selskaber. -
<b><u>Fået e-post fra Astrid Mannion-Gibson:</u></b><br>
<i>«Vi ikke hatt noen åpen dag på Skive. Det hender seg at vi tar imot besøkende og viser dem rundt på Skive. Det gjorde vi den datoen du henviser til. Vi går ikke ut med informasjon som ikke allerede er offentlig. <b>Vi kommer tilbake med nyheter snart som vi vil dele både på LinkedIn og via presserommet.</b>»</i><br>
▼ -
Tak Reserven. Måske vi skulle se om vi her fra PI og den danske del af FB gruppen kan få et aftens møde op at stå med Skive…. Kunne da være cool om vi kan samle 10-20 rigtig engagerede der kan stille velformulerede relevante og skarpe spørgsmål….
-
Vi kan jo starte med at høre hvor mange herinde der er villig til at bruge en aften på det. Altså herunder også om man ønsker at køre langt efter det. Hvis kun det er dem der bor 20km væk, så giver det ingen mening at arbejde videre med
-
Men jeg køre gerne de der små 100km for at nå op til Skive
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind