Aktiesnakken — Februar 2022
-
så de ikke har for meget spild tid mellem kørslerne
-
Jep, umiddelbart så snart PoC kommer ligner det kursmål 69
-
Aktier/middag: Grøn dag - Novozymes i den røde ende efter tal
https://www.proinvestor.com/investornyt/774155/aktier-middag-gron-dag-novozymes-i-den-rode-ende-efter-tal -
Går ud fra at der indgår en tidsfaktor i beregningen
-
"we believe it is fair and sensible to further risk the company’s value to account for potential misses in deadlines in the future."
-
De 60/40% handler ikke om hvorvidt de kommer til at fungere, men om de når målene. Sådan læser jeg det. Skive er bygget, anlægget etableret, men processen er ikke 100% endnu. Meget kan skride mht Esbjerg og Sunderland. Men for hver gang de mår deres mål, og specielt når Skiver er oppe på 100% - så vil vi se sandsynlighederne blive sat op. Hvornår er QF troværdige handler det om. Men netop her kan veo jo vise sin værdi.
-
Tror jeg også. Synes markedet/analytikerne fokucere for meget på PoC og ikke projectet som helhed. Qfuel holder fast i sine 12,000ton for 2022 og det anser jeg for vigtigere end, at de eksempelvis hutler sig til et PoC bevis. Hvad er et PoC bevis værd hvis de ikke kan producere 12,000ton. Så, at der smutter en PoC deadline burde betyde mindre når de samtidig holder fast i de 12,000 ton. Det ville være mere problematist hvis de nedjustere de 12,000 til 10,000 eller derunder.
-
-
Geminor: Significant growth in material recycling in 2021
-
Jeg findet det en både relevant og super god måde at værdisætte QF, at man tillægger de enkelte faser xx procent sandsynlighed for det bliver bygget og kan opnå den rigtige oppetid/kvalitet. Og mht Esbjerg så kan man modsat godt argumenter for sandsynligheden for den kemiske fabrik ikke er ret meget øget i dag vs for 12 mdr siden. Man har stadig ikke opnået POC og der er stadig ikke nogen partner på det. Og netop manglen på partner har så også betydning for sortering
-
Så god måde at anskueliggøre det på
-
Men kurs potentialet bliver meget ramt af den høje Wacc på 8%. Esbjerg vil kun fylde 7kr selv når den er bygget når der tilbagediskonteres
-
@StockBull 12:54, det er 250 ton om ugen. Så er det bare om
hvornår PoC kommer .. ? -
soon!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
hvorfor skulle de andre så ikke også fungere