Aktiesnakken — Februar 2022
-
Som jeg har forstået det så køre begge linjer, men kun på ca 50%. Fordi de taber varmen i reaktoren når linjen står stille længer tid end xx. Altså det der feeder issue
-
Jeg tror heller ikke poc ligger lige rundt om hjørnet. Netop derfor de helt bevidst har skiftet folkus til hvor meget de producere. At målet om 12k stadig kan nås selvon poc kommer senere
-
Men de arbejder naturligvis på sagen. Samtidig med de retrofitter linje 3
-
De var ‘tæt’ på at opnå PoC på 2 uger i december/januar, men nu hvor fokus i større grad
er lagt over på mængden af produktion, så har den interne målsætning for PoC ændret sig .. ? -
Alfa vi har aldrig fået bekræftet hvor lang periode POC reelt er. Så vi ved ikke det med 2 uger
-
Jeg gad godt forstå kompleksiteten i hvordan de her reaktorer fungere ift. hvor mange procent de kan køre på osv.
-
Hvis forudsætningen for opnået PoC er de 1200 ton, så kan det godt forlyde sig som om, at det kan ske engang primo marts meddelt nuværende output de har p.t.
-
meddelt = med det*
-
Der er ikke nødvendigvis nogen kobling mellem 1200 tons og POC. POC er tidsbestemt med den rette oppetid, mængde og kvalitet.
-
Hvis tab af varmen i reaktor betyder der går for lang tid (drifttid kan ikke holdes højt nok) så starter der reelt eet nyt oc forsøg hver eneste gang
-
Men der er tydligvis et eller andet issue inden reaktoren
-
Ja, det lader ikke til at det er manglende kvalitet. Shredderen har som jeg forstår det sat begrænsningen for oppetid og dermed mængde.
-
Korrekt. Kvaliteten synes ikke at være noget issue. Heller ikke de vigtige reaktor. Men noet går galt igen og igen forud for reaktorene
-
Derfor begge linjer bliver påvirket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind