Aktiesnakken — Januar 2022
-
Men når man læser slide 15 og 16 så står der intet om mekanisk
-
Will be one of the biggest plastic sorting plants in Europe, as well as the first of its kind in Denmark<br>
The plant will consist of a state-of-the-art plastic waste sorting facility integrated with a chemical recycling plant<br>
Evaluating potential partners for sorting plant – good interest -
"integreret med kemi", giver det så overhovedet mening at skille dem af, investerings mæssigt og partner mæssigt.
-
Nå ja men det er da selvføgelig det de bliver i sidste ende. Men ikke for 670 mio NOK
-
enig
-
Det jeg mener når de har været ude og samle 400 mio ind og de skriver til "Esbjerg sortering plant" så er det fabrikken som helhed.
-
Og de penge er måske nok til deres del vha. lånefinansiering.
-
så er det saftsusme elendig kommunikeret hvis det er det der menes.
-
Der bør og skal stå kemisk i en meddelelse hvor det er inkluderet
-
"Evaluating potential partners for sorting plant – good interest"
-
Hvem ved, ville give mere mening for mig at det var den samlede fabrik man skulle finde en partner til.
-
State-of-the art sorting plant and PTL plant
-
det kalder de den samlede fabrik i 12/1 præsentationen.
-
Men meddelelserne i forbindelse med emissionen står der udelukkende sortering.....
-
ja
-
Derfor har jeg svært ved at se det være andet end sortering de nu går i gang med. Men hvorfor koster den 190 mio nok mere end 8x Aalborg
-
Jeg tror ikke vi får FID på den kemiske del i dette kvartal. Der er ikke nogen de investere den slags penge uden de kan påvise stabil drift
-
Men om ikke andet skal de jo stadig have en partner til sorteringsanlægget
-
og hvad kan de bruge det til hvis ikke der kommer FID på kemi delen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind