Aktiesnakken — December 2021
-
Ja, det er en halv sløj dag.
-
Det var det også i går indtil 15.30 tiden, så ja lad os håbe der kommer nogle købere frem.
-
Nå så brød den ned igennem 28,50 som ellers er blevet afvist flere gange i dag. Så må den godt tanke bare lige 1% mere så jeg får fyldt helt op igen

-
nu bliver den solgt ned igennem rækkerne igen. kunne godt tyde på en shorter der ikke har givet op endnu
-
De må da gerne sælge ned og nuppe resten der ligger i 28,10

-
Har tanket lidt i 28,5 og vil helst ikke have mere nu, så op op op.
-
Hvad mener du med det Reserven?
-
Normalt (i DK) må man ikke som insider sælge ud når man har kurspåvirkende viden. Man må gerne udnytte en option og derved øge sin andel. Blot ikke sælge
-
Luk i 28,50. I forhold til i går et lidt hmm overraskende forløb
-
Endnu engang må jeg konstatere at jeg ikke forstår noget som helst at mønsteret. Derfor jeg hverken har købt eller solgt den sidste uge, holder det jeg har og ber til positive nyheder. Forstår slet ikke at der ikke snart kommer en udmelding om den mou, syne det er at pisse på investorer at melde ud og så holde det hen så længe
-
Ja tålmodighed er en dyd. Der skal nok være en grund til som vi ikke kan lure. Måske er det også MOU selskabet der skal have noget afklaret noget forinden.
-
Det var ellers noget op og ned de sidste to dage. Nogen der fik swinget lidt eller
stadig på udkig efter nye mønstre? -
Fik solgt lidt i går (for tidligt) og genkøbt lidt i dag (for tidligt). Som udgangspunkt bryder jeg mig ikke om at være for meget ude på nuværende tidspunkt, da den MOU kan komme når som helst.
-
Formuleringen var lidt mere løs i det. Noget i stil med "i løbet af de næste uger".
-
«The final MOU is expected to be signed within the next weeks.» https://newsweb.oslobors.no/message/547329
-
@StockBull, din bog er fejl.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind