Aktiesnakken — December 2021
-
Endnu en af de lidt mystiske dage. I dag skulle der ikke ret mange tusinde til her i luk for at have trukke
t den ned i 26,80 -
Ja, det er svært at blive klog på.
-
Nu er den også kun faldet godt og vel 10% på 3 dage.
-
Markeds klimaet ser ikke overraskende ud til at holde køberne væk.
-
@Pensionisten: Det hjælper ikke noget når den kun svinger en vej (ned)

-
Og ja, det var høje tid at Bøhn blev skiftet. Men igen har han jo også en stor del af æren for at QF er nået så langt som de er, samt har nogle stærke partnere.
-
Synes Qfuel har gjort det meget godt og det er jo først nu de er ved af få et gennembrud der potentielt kan blive en ny Genmab. Genmab gjorde heller ikke meget væsen af sig de første ca. 12 år. Januar 2012 lå Genmab omkring 30-35kr og små 10 år senere i 3000. Tænker Qfuel som nu er i ca. 30 nok har potentiale til at vokse til 2000nok på ca. 10 år. Det er ca. 50 fabrikker og ikke umuligt. Man skal ikke dømme folk/firmaer på deres fortid. Kan ikke se den ny CEO Lars har dummet sig endnu og tænker
-
-
Ja der kommer mange interessante nyheder fra Geminor. Faktisk også at de skal levere plastik til en QF konkurrent i UK som er i gang med at bygge en fabrik derover
-
Jeg vil gerne lige vente med de der meeeeget lange drømme cases på QF til jeg at set POC og drift at Esbjerg
-
Frequently asked questions about BASF’s ChemCycling
project: https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/4020185 -
Tak for dem Reserven. Ret så interessant. Og det viser også at det ikke er helt let. Og at "blot" en POC i skive ikke er nok på den lidt længere bane. De skal simpelthen blive markant bedre til at få sorteret affaldet
-
Quantafuel negotiating landmark agreement for new plants with world-leading investment and energy companies https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/4021127
-
Bemærk Plants i flertal. Så det er tiltænkt at gælde flere fabrikker over en givende periode.
-
Jeg læser nye markeder som det ikke er i Europa. Jeg tænker umiddelbart US. Amerikanerne er den nation der forbruger mest plastik Per indbygger
-
Samtidig er de også afhængig af et velfungerende indsamlingssystem
-
Og der er stigende fokus og dermed også penge til denne slags investeringer i US
-
Om energiselskabet og den finansielle partner er norske aner jeg ikke. Jeg tænker egentlglt det er lige så vel kan være amerikanske selskaber.
-
Forhåbentlig bliver vi klogere i løbet af den kommende uge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind