Aktiesnakken — December 2021
-
Jeg holder mig i hvert fald fuldt investeret, da jeg synes der er god mulighed for at vi får en melding i næste uge.
-
reperation skrev de
-
svjh
-
"We are currently doing some repair work for the shredder...."
-
Jeg har heller ikke bruge de seneste dages swing til at trade. Men har fundet lidt flere penge hvis den falder tilbage mod 30
-
@JSSON det burde vel ikke være raketforskning eller er der noget jeg har misforstået? - Der er shreddere der tykker metal dagen lang svjv.
-
tm ja du skal nok få chancen hvis du har ret mht. opstart først d. 3/1 tror jeg.
-
Hvis jeg var odds sætter så ville jeg give ret høje ods på der kommer POC i dag eller i morgen
-
Vi skrev lidt om det den 23/12. At de nok ikke er helt så "modne" endnu at de har en backup shredder så man på få timer kan bytte ud hvis/når det he sker
-
Er ret overbevist om der på de store fabrikker bygges ekstra kapacitet ind så noget sådan ikke lukker flere linje ned
-
SB har du set min besked til dig
-
QF går på nytår i 32,30
-
Handlet 500k. egentligt ok, mn var de sidste 5 timer relativ "fastlåst"
-
De må da meget gerne overraske og smide en meddelelse her efter luk om POC

-
Hvad siger vi til den nyhed her ved lukketid??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind