Aktiesnakken — December 2021
-
Tænker der er fin mulighed for du får den i løbet af ugen
-
SB se den grønne chat
-
godt gået. Du slap med skrækken

-
Ja den ændrede karakter på under 10 min i dagens handel. Jeg har prøvet at være 100% ude i en lille uge inden den vendte og kom ned til mig igen. Der når man da også lige at tænke shit er mønsteret ændret
-
hehe ja
-
Det er også kun de vilde dage jeg sælger helt ud. Fordi det typisk vil være 5 portioner. I fredags sad jeg dog på hænderne. Havde lidt svært ved at se om den bare fik et ordentligt los op
-
Af andre interessante bevægelser på TOP20, så har KB smidt yderligere 200K aktier, mens FARIED Holding har købt 200K lige ud.
-
så dem må de næsten have købt direkte af KB
-
skal huske på, at qeer et firma, der er med til at løse et af de største miljø problemer i verden. Og på en måde, som de store i branchen kan bruge til noget. Så der måske kommer en farbar vej mod en løsning af vores enorme plastik problemer... Det firma vil jeg godt være medejer i!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind