Aktiesnakken — November 2021
-
Det er rigtigt, ud fra et lang sigtet perspektiv er intet ændret. Medmindre man tror at KB ved noget som markedet ikke ved.
-
Lige præcis. Og der er jeg måske jubel optimist, men det tror jeg simpelthen ikke han gør. Men nu må de gerne snart melde noget ud med den aftale, der behøver ikke gå flere uger før vi skal høre mere om det.
-
Enig

-
Jeg har hvertfald lige lagt en pænt stor ordre ind igen. Jeg har ikke tænkt mig at lade denne mulighed passere

-
Hmm hvad skete der lige de 40 min jeg var væk? Hvorfor skulle vi derop igen??
-
Højere toppe og højere bunde!

-
Øv så gik min ordre ikke igennem i 27,5

-
Det er en af de ting der holder mig tilbage fra QF. Kjetil Bøhn har konsekvent handlet i strid med hans udlægning af QF´s potentiale. Første gang, da han sammen med to andre i ledelsen solgte ud af sin beholding i forbindelse med emissionen. Så fratrådte han efter ikke at have opfyldt de forventninger til POC, som han selv havde stillet i udsigt. Nu sælger han så yderligere ud i det enestående projekt han selv har startet. Han burde om nogen have viden om hvor QF er i deres udvikling.
-
Kan kun give dig ret - det ser rigtig dårligt ud.
På den anden side er der en ny ledelse nu, som for mig fremstår troværdige. Og har svært at se hvad de har at vinde ved ikke at give oprigtige udmeldinger. -
De kunne måske godt have givet sig selv lidt mere snor på den POC deadline, men de må jeg være ret overbeviste.
-
jeg =jo
-
Ingen grund til at sige andet end optisk så ser det ikke kønt ud. Det er klart eet gult flag der rejses.
-
At jeg så egentligt godt kan købe den begrundelse han kommer med. Er jo selv involveret i flere private selskaber. Og der er bare nogle hårde deadlines for hvornår man skal betale i en kap udvidelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind