Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Det lyder jo meget godt
-
Men det kan godt se ud til at det bliver presset igen, hvis
"The first modified line should be back in operations in the first half of December" er korrekt.POC skulle være 2 linjer på min 90% drift i 7 dage, så vidt jeg husker.
-
og så er der jule helligdage mm
-
Nok pga. det skriv kursen er i plus for en gangs skyld

-
Jeg har brugt dagens stigning til at sælge igen. Har kun ca 20% tilbage. Og de stryger nok også
-
Teknisk set bør alle analytikerne skal ud at nedjustere på hans update. For mig bekendt har alle analytikere lagt ind at det tager 18 mdr at bygge en ny fabrik. Nu nævner han 24 mdr. Så det betyder også Esbjerg først kommer online i 24 og ikke 23. Primo 24. Og det tideligste en ny fabrik derefter kan komme online er medio 24
-
Læg dertil at det vil tage 1-2 kvartaler for fabrikken at opnå "meningsfyldt industri produktion. Det kunne godt lyde som 3-4 kvartaler før vi taler fuld produktion. Det er yderligere forskydelse af cashflow
-
Det er også en nooooget støre updatering af linjerne end jeg troede. Når de skal bruge hvad der ligner 1 mdr på blot at opgradere en enkelt linje
-
Og enig i Dayraders udlægning. Hvis den første linje først kommer online 1. halvdel af dec, og der skal bruges 2 linjer til at nå POC, Så ligner det mere januar end december
-
Så super godt med de nye detaljer. Men set med analuytikerbriller så vil det skubbe cashflow, og dermed trække ned i NPV
-
Er også meeeeget uening i at blot udmelding af POC vil drive den i kurs 80. Det tør jeg godt tage et anseligt væddemål på ikke sker
-
Selvm min aktie pf bestemt gerne vil se det

-
Nogen der har issues med Nordnet? Den viser kun 1 lag på bud/udbud lige nu
-
så virker det igen

-
Ja, kurs 80 virker langt væk pt. men man må jo huske at der en hype faktor også når den først rykker + man har diverse short positioner der også skal lukkes
-
men alt i alt en fin opdatering, i retningen af at det går som det skal
-
Jeg vil bestemt ikke have noget imod den rykker forbi 80 ved POC. Men har bare svært ved at se selskabet med de vilde nøgletal når reel omsætning først begynder at komme ind 2. halvår 24
-
Også derfor jeg peger på at analytikerne teknisk set skal nedjustere med den skubbede cashflow. Men bestemt altid godt mere mere præcise informationer
-
Det burde de måske nok, men omvendt hvor opdaterede er de nuværende kursmål
-
DB opdaterede deres dagen efter Q2. Hvor de nedjusterede til 60kr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind