Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Ja og når alt kommer til alt så er det jo bare handler det ofte om de meget mindre swing. Men den dag fik jeg solgt 5 gange med ca 50 øre mellem
-
ham på budsiden skiftevis flasher og så trækker sig igen så der opstår et vakuum ned. Sådan en dag som i dag det ville være let for shorteren at presse den ned under
25 -
"omkrings årsskiftet" betyder da netop plus/minus den 31/12. Så dec-jan
-
Det må være en algo der har smidt de bud pt. Ser lidt "funny" ud
-
s
-
Som vi skrev om i mandags, så har de sagt det før. Og det er i hvert fald af mange inkl jeg selv tolket som dec-jan
-
Min chef er englænder og han siger det modsatte

-
around er omkring. Altså på hver side af året
-
Ellers skulle around ikke have været inkluderet
-
MEN da det ikke er en nativ engelsk talende der har udtalt det så kan man sige usikkerheden/præcisionen er svære
-
Der er sagt de nye udstyr kommer medio Q4. Så er spørgsmålet hvor lang tid det tager at implemtre, og hvor lang tid det efterfølgende tager at teste linjen
-
Nej for så vil du sige medio kvartalet. Præcis som de har gjort med det nye udstyr
-
Som jeg nævnte så er sætningen også sagt af en person der ikke har engelsk som modersprog. Det gør også en del. I mit team har jeg en chef der er englænder og 2 amerikanere. Dertil et par stykker ude i Asien og en håndfuld danskere. Der er bare en hmmm mere lethed når de 3 native engelsktalende taler end os andre. Der er jo ca dobbelt så mange ord på engelsk end dansk. Så det med at bruge de mere præcise nuancer....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind