Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Jeg begynder nok mere at tro på det er en af shorterne der er i gang med at reducere. Den blev handlet ca 1kr op med et par ture hvor udbudsiden blev ryddet. Og nu ligger der skjult køber i 28,0
-
Luk i 28,88. Modsat i går så fik vi i dag konkurrencen om at flexe overarm i lukke auktionen
-
Var det en short trap vi så de sidste par timer. Den skiftede fuldstændig karakter i forhold til hvad jeg tideligere har set
-
HSK det var godt du fik samlet noget op på 27
Jeg nupper weekenden med en tom QF rygsæk -
-
Nafta priser kan vi dog ikke bruge til helt så meget. Hvis jeg har forstået QF korrekt så har de lavet en fixed price aftale med BASF for xx periode. Det er i hvert fald blevet sagt de vil få en højere pris senere
-
Og der er det heller ikke NAFTA som sådan der er interessent. Der er bio diesel/HVO mere relevant
-
P.t ingen ændring i shorts https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967 - skal ikke kunne sige om de muligvis har frist til Mandag hvis nogen er handlet under 0.5% igår
-
Ugekortet efter luk igår. Begynder at se meget interesandt ud. MACD begyndt at krydse op igennem købssignallinien. RSI på vej op p.t 42. Pænt stort grønt candlelight. Minder en del om lyset fra 10 August 2020 hvor Qfuel blæste op fra kurs 31 til 87 på ca. 4 uger. Bliver spændende at følge kommende uger https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/97895_Skaermbillede_2021_10_16_150941_qf.jpg
-
og med hensyn til PoC tror jeg Lars R har foretaget en grundig d.d. Jovist er det et pilot projekt og man kan ikke være 100% sikker på det kommer til, at virke 100% optimalt efter opgraderingen. Formoder dog at process/raffinaderisimulering muliggør analyse og beslutningstagning for udbedring af flaskehalse m.m. Systemer og processer kan modelleres også for et pilot projekt. Det ved storinvestorne også og mon ikke det er derfor de nu begynder at vise købsinteresse ?
-
Ret tydeligt at se der er nogle proff der leger med kursen. Hele stigningen fra i fredags er nu væk
-
Notre mig der flere gange ligger 3-5 blokke af præcis 4000 stk på både udbud og bud siden, for de så pludselig trækkes væk hvilket får bud/udbud til at ændre sig rigtig meget med forskelle på op mod 1 kr
-
belært af fredagens pludselig stemningsændring har jeg køb et lille portion i 27,10 som kan skydes hvis den pludselig går op.
-
Lige nu er der også ok volume. Mere end de sidste par dage. Men kan dø hen over dagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind