Hansa Biopharma — Marts 2026
-
At de får godkendelsen 4 måneder senere betyder ikke ret meget i forhold til casen.og den omsætning, der vil komme fra usa på længere sigt. omsætningen steg i q4 i EU. Og der er andre produkter i udvikling. Så jeg tager det roligt. Mht flere penge, var der ikke problemer med at skaffe sådanne.
-
LP90 jeg anerkender din skuffelse, men jeg står altså tilbage med et langt mere positivt syn på casen. Hansa har en accepteret BLA, fast PDUFA 19/12‑26, stærke fase 3‑data, solid EU‑erfaring som isoleret set giver overskud og Renée guider aktuelt ikke mod nogen emission før PDUFA.
-
6/3 PM Hansa Biopharma participating at Leerink Global Healthcare Conference 9/3 - altså på mandag… https://news.cision.com/hansa-biopharma-ab/r/hansa-biopharma-participating-at-leerink-global-healthcare-conference,c4318089
-
Jeg husker en præstation fra 2025 hvor på der står “funded into 2026” det var inden de lavede 2 kapitaludvidelser så man kan nok ikke regne med det ikke kommer til at ske inden den 19/12. Pæne fase 3 resultater og muligvis godkendelse er bare ikke nok, der skal penge ind og der går længe inden de bliver cash positiv så kursen vil længe blive ved med at svinge i de her niveauer.
-
Hansa Biopharma announces a USD 30 million convertible note financing
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind