Hansa Biopharma — Februar 2025
-
Du skal huske de har credit facility på usd 70 mill.. men jo, de får brug for penge, men sikkert ikke før 2026. Lidt afhængigt af, hvordan det skrider fremad. Hvis det går vel frem, med den fine pipeline de har, patient uptake. Ansøgningen til godk i US og enrollment af patienter til forsøg, så er jeg ikke særligt nervøs. Der er altid kæmpe usikkerhed og konstante udskydelser af timelines in Biotek, so no new there.. men det store fald til kurs 24 er ikke berettiget, på baggrund af q4 resultatet
-
Jeg er enig Jazzz Q4 salgstallene bliver den absolute indtægtsbund. 1: Fordi den Europæiske optagelse er så godt som afsluttet (kanabaliseringen stopper). 2: Et rekord antal klinikker er nu klar til at behandle med Imlifidase. Samtidig med at langtidsdata fra Imlifidase stadig ser stærkt ud. Så har vi også et para meget vigtige kurstriggere i 2025 fra pipelinen hvor det vigtigste uden tvivle er fase 3 med Imlifidase i US.
-
De skriver jo selvfølgelig også de har penge til 2026 men det så fordi de tag brug af lånet på 70mill usd? Ellers har de jo kun til juni. Jeg venter med at samle mere op da jeg er nervøs for deres kapital og måden flere biotek selvskaber har hentet kapital på. Tænker det må være pga kapitalen kursen er endt hernede igen, om de havde solgt for 50mill mere er jo ikke det der havde redet regnskabet men deres omkostninger var godt nok også høje.
-
Sarepta Therapeutics Announces Inaugural $600 Million Senior Secured Revolving Credit Facility
Altså en Hansa Biopharma partner som har sikret sig en kreditmulighed på $600 millioner. Læs ikke-udvandende finansiering. Så der er penge i markedet. Tænker hvordan er så mulighederne for Hansa Biopharma ..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja vi nærmere os kursen som for 9 år siden sku en trist udvikling der bliver brændt penge af i uhørt grad og ikke skabt salt sku en dårlig combi